Tijdelijk nog Skoda Octavia Combi

Hallo Allemaal,

Sinds ongeveer een jaar rijd ik een Skoda Octavia Combi uit 2011. Auto gekregen met 95 duizend km op de teller, inmiddels de 145 duizend gepasseerd.

Het betreft een Octavia Ambition Business Line, kleur zwart. De auto stond in de pool bij de werkgever en heb ik zodoende overgenomen. Wel wat dingetjes laten aanpassen in de configuratie door een forumlid hier:

- Lichtsensor geactiveerd
- Corner verlichting
- Coming home en follow me home geactiveerd
- Set sonniboy's aangeschaft

Groet,
Oro

Thanks! Ja Ik maak indd een hoop kilometers, Breda - Harderwijk is een aardige afstand als je dit dagelijks moet afleggen :D

Daarom dat de Skoda op 31 december ook wordt ingeruild voor een Volvo. Heb nog geprobeerd een nieuwe (14%) Octavia te nemen, maar helaas van mijn werkgever te laat te horen gekregen dat ik per 1 januari een nieuwe auto moest rijden..

Ik zit derhalve ook nog met een setje Sonniboy's die ik kwijt moet. Zal hier nog een topic van aanmaken in het te koop gedeelte!

Havana

Forumguru
Als die Sonnyboys op mijn O2 van 2007 passen (pre facelift) wil ik ze graag van je overnemen! Kan iemand dit bevestigen.

Welkom trouwens ;)

Volvo is inderdaad ook niet verkeerd, maar als ik de keuze had gehad voor een Octavia 3 greenline met 14%, dan had ik er niet lang over na moeten denken. Toch jammer als je werkgever eind november zegt dat je in januari een nieuwe auto moet hebben.. :cry:

De Skoda heeft me in de 60K die ik gereden heb nooit in de steek gelaten. Wel bijna de riem eraf gesprongen (1.2 TSI'tje), maar dit uiteindelijk nog op tijd ontdekt.

Enkele jaren terug nog een tijdje in een 1.8 benzine gereden (met gasinstallatie), dat was ook een prima auto. Deze uiteindelijk toen aan een collega gesleten omdat ik een Alfa had besteld, maar daar heb ik achteraf gezien alleen maar frustraties bij gehad.. :banghead:

Voor de degelijkheid zou ik bij een gunstige bijtelling zo weer een Skoda nemen, maar helaas..

Canon-Eye

Forumguru
Als die Sonnyboys op mijn O2 van 2007 passen (pre facelift) wil ik ze graag van je overnemen! Kan iemand dit bevestigen.

Dat past. :jaja:
Ik heb die van mijn O2Combi van 2007 namelijk bij mijn afscheid (eind 2010) aan een collega gegeven die in een O2C Facelift rondreed en dat paste ook

Bovenaan Onderaan