Tip: inbouw Parrot 3200

VEEJAY

Forumguru
Mijn nieuwe werkgever (die mijn Octaafje van mijn oude baas heeft overgenomen) heeft als verplichting dat je een carkit moet hebben.

Maandag is deze ingebouwd, echter kom ik weleens in buurten waar veel ingebroken wordt en de Parrot is natuurlijk een makkelijk prooi.

Ik heb op internet gezocht en vond een plaatje van iemand in Duitsland die hem in de asbak had ingebouwd. Dit plaatje liet ik de inbouwer (DB telecom in Wateringen) zien en ze hebben het ook keurig zo ingebouwd.

Dus een aanrader voor mensen die toch niet roken of een parrot op de dashboard niet mooi vinden.

(foto is niet van mijn auto)

Bijlagen

• pict0063xt7 [320x200].jpg
    pict0063xt7 [320x200].jpg
    24 KB · Weergaven: 289

vdijk

Lid
op het forum zijn meerdere van deze plaatjes te zien.
het is inderdaad een mooie oplossing als je toch niet rookt

Ad_O2

Lid
Ik heb hem er ook zitten, er zijn al meerdere draadjes over geweest en evenveel meningen hierover, o.a. dat het niet veilig zou zijn.
Niets te klagen hierover, als je je stem commando's er in zet is het een perfecte plek :xyxthumbs:

vbgarage.php

VEEJAY

Forumguru
wat gek, heb natuurlijk ook hier op het forum zitten zoeken naar info over inbouwplekken van de 3200 maar toen niet 1,2,3 gevonden.

excuus :-)

Pendragon

Donateur
Is het niet irritant als hij zo laag zit? Bladeren door je adressenboek en het zien wie er belt lijkt me zo helemaal niet handig. Ik krijg 30 mei ook een Parrot 3200, maar ik ga hem toch hoger plaatsen naast de Audience radio. Ik zal er een foto van maken als hij geplaatst is.

jemo

Lid
Heb m'n parrot 3300 boven m'n radio geplaatst (in het midden). Microfoontje boven in het midden (vlakbij de binnenspiegel). Ik vind dit een ideale combinatie. Ik houd nu m'n asbakje vrij voor m'n parkeerkaart, m'n freebees pasje, tankpas etc.

Maandag is deze ingebouwd, echter kom ik weleens in buurten waar veel ingebroken wordt en de Parrot is natuurlijk een makkelijk prooi.

Waarom denk je dat de Parrot een gemakkelijke prooi is? Bij mijn octavia 1 zit de zgn. blackbox achter de airco unit. Die heb je als je het niet weet echt niet met 3 minuten uit de auto gehaald hoor.

Ik heb nog nooit gehoord dat bij iemand een vast ingebouwde carkit is gejat.

VEEJAY

Forumguru
Op andere fora heb ik gelezen dat de parrot meegenomen is bij een inbraak, maar je zal vast gelijk hebben. Misschien weet ik net zoveel als de gemiddelde junk zie zijn slag wil slaan. ;)

Pendragon

Donateur
Het grappige is: junks kijken altijd in alle vakjes van je auto. Ik spreek uit ervaring. Toen ik in A'dam Oost woonde werd mij altijd geadviseerd: niks in de vakjes doen en 's avonds als je thuis komt de vakjes (vooral het dashboard kastje) open zetten. Dan kunnen ze zien dat er niks in zit. Moraal van het verhaal: als ze inbreken maakt het niet uit of je parrot zichtbaar is of niet, ze vinden hem toch wel.

Bovenaan Onderaan