Tip voor de brandstofklep

Ik was laats bij de MacCARWASH ( =http://www.^&$%%&$^%.nl ) in Amersfoort Noord met mijn Octavia II HB en toen ik uit de wasstraat kwam stond de klep open. Die borstels hebben kennelijk even tegen de klep geduwd en toen moet die zijn open gegaan. Stond een beetje scheef. Dus de volgende keer doe ik de boel op slot als het water en borstel geweld losbarst.

Blacky

Forumguru
Ik kom daar ook met grote regelmaat, maar dat het klepje open staat heb ik nog niet meegemaakt.Wel dat ik bijna op mijn voorganger zat omdat hij plotseling remde en de wasstraatmedewerker het te laat in de gaten had om op de knop te drukken.Verder is de wasstraat ok.

higgy

Forumguru
Wat een domme reclamepoging zeg! /forum/images/graemlins/shocked.gif
Dat klepje heeft niets met die url te maken.

Als het zo'n goed wasstraat is, kun je de eigenaar misschien vragen of hij de leden van deze site wil sponseren? /forum/images/graemlins/crazy.gif

een gratis wasbeurt is nooit weg natuurlijk! /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Gewoon je deuren vergrendelen wannneer je de wasstraat in gaat. Doe ik ook altijd omdat iemand al eens eerder op dit forum hier een topic voor heeft gestart en hiervoor heeft gewaarschuwd.

Bovenaan Onderaan