Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk verhaal, en zo zie je, nooit te snel je auto wegdoen.
Maar goed, eeuwig doorrijden is ook niet altijd aan te raden.
Ik vind de meeste Mercedessen saaie, gevoeloze auto's van binnen, op de dure modellen na dan.
Mijn werkgever heeft een Mercedes en die zegt eerlijk dat t een paardekar is !! En heeft liever een Skoda , maar dat wordt niet geaccepteerd door de klanten ( ??? ) Er rijden ook meerdere Skoda's in ons bedrijf samen met Seat's XLL en VW T5. Mijn directe chef heeft dan nu een 6 jaar oude Passat maar is ook al bij Skoda langs geweest en was possitief verrast over wat je krijgt voor het geld, dus zal me benieuwen of hij met een Octopus 2 gaat rijden !!
ehhhhhhh octavia
Wachten tot de nieuwe Superb 2e hands te koop is.
De huidige vind ik er echt te gedateerd er uitzien. Gedateerd was ie al toen ie op de markt kwam, want het was een look-a-like van de Passat die toen al 6 jaar op de markt was, in 2000 al een facelift kreeg en in 2005 vervangen werd.
Das ook zoiets stoms ja, dat je klantenkring bepaald in wat voor auto jij moet rijden.
Ze beseffen blijkbaar niet dat ook die duurdere Mercedes en Audi uiteindelijk door hun betaald wordt.
Een dure auto toont succes. Mijn zwager, reclameman, rijdt een Touareg om die reden (zegt ie). Als ie met minder bij een klant aankomt dan wordt ie niet serieus genomen (zegt ie).
Werkt bij veel mensen zo. Bij mij niet, daarom rijdt ik Skoda en heb sch**t aan die onzin.
Helaas heeft jouw zwager en zo meerdere mensen wel gelijk.
Het is weer eens die F#$^%^buitenkant die telt.
Laten we eens verderkijken en naar de echte kwaliteit van het geleverde werk kijken, maar dat kunnen we blijkbaar niet meer.
Maar dit is ook het enigste waar ie zich wat van aantrekt, want als hij het wat rustiger heeft dan stapt ie net zo makkelijk in de afgetrapte LT en brengt spullen naar de werken, in zijn versleten spijkerbroek en T-Shirt !!
En komen we op dat moment net ff een hanfje te kort dan belt ie niet naar de zaak voor extra personeel maar helpt ie zelf ff een handje mee !! En vrijdags staat hij ook aan de bar met alle andere collega's te genieten van een biertje en kaas en worst !! Nee wat dat betreft is het een moord van een directeur !! Maar de wagen voor naar de klanten wordt hem min of meer opgelegd door de ...... die daar klaarblijkelijk extra voor willen betalen !!
Maar ben je nou weer een ZZP'er dan ziet de klant je liever in een gewoon wagentje komen anders denken ze meteen al dat je te duur bent !!
Maar de 2008 SuperB kan misschien wel eens een andere wending gaan geven in de verkoop en mijns inziens kan de station uitvoering wel eens een flinke concurent worden van de Passat !!?
Bij mij staat er inderdaad ergens FSI op de buitenkant, die ik overigens ook in andere opzichten best geslaagd vind.
Zojuist een kennis vervoerd wiens mond van verbazing openviel toen ik hem (het was donker en het logo op het stuur was niet zichtbaar) vertelde dat-ie toch heus niet in een Volkswagen reed. 'Ik dacht dat je een nieuwe Jetta reed; wat een prachtkar!'
Kortom, het is de buiten- én de binnenkant die tellen, voor mij althans.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.