To-Do lijstje voor dealer?

Tallguy

Forumguru
Graag jullie mening over de volgende dingen die ik de dealer wil laten doen als de O2 geleverd wordt:

- Inbouwen Parrot Bluetooth carkit
- Op- en inbouwen PDA cradle incl. muis
- Aansluiten TMC aansluiting muis op buitenantenne (beter ontvangst TMC)
- Verkorten coming-home lichten naar 10 seconden
- Vervangen velgen & banden door velgen met Michelin of Dunlop banden (geen Turenza's!!)
- Automatisch op slot van de deuren aanzetten bij snelheid hoger dan 15km/h (anti-carjack)
- Inbouwen Pioneer MP5800 radio
- Aanpassen lichtschakelaar stand-2 naar “Altijd aan”
- Vloermatten (eis van leasemij)
- Reserveset lampen (eis van leasemij)

Mis ik dan nog wat qua functies die een dealer kan instellen qua boordcomputer of niet?

Tallguy

Forumguru
Volgens de dealer is het zo dat deze niet standaard geleverd worden, maar aangezien het een leaseauto is wordt dit wel alsnog gedaan.

Enne...ik krijg de auto (hopenlijk) over 7 weken.

Tallguy

Forumguru
Nee, geen eis van de leasemij, maar van mij. Ik heb zelf gereden met de Turenza's bij PON en die maakten een takke-herrie. Op dit forum lees je dat de Michelin en Dunlop toch stiller (en ik dacht) ook beter waren.
En de dealer doet niet moeilijk, die heeft een showroom O2 staan met 17"Pegasus met Dunlop rubber, die komen dan tzt onder mijn bak.

Je kunt nog vragen of ze de onsluiting van je deuren kunnen aanpassen, 1 x drukken alleen bestuurdersdeur, 2 x drukken alles open.

En van die dorpelbeschermers.

Waarom "Verkorten coming-home lichten naar 10 seconden". Ik gebruik het coming/leaving/automatische verlichting uberhaupt niet. Ik wil en doe namelijk per definitie altijd mijn lampen aan. Als ik de automatische functie aanzet zijn mijn lampen overdag uit, en dat wil ik niet.
==> Wat betekent "Aanpassen lichtschakelaar stand-2 naar “Altijd aan”". Stand 2 is toch stadslicht? (0=uit, 1=auto, 2=stadslicht, 3=dimlicht, toch?)

De coming-home tijd kun je zelf aanpassen wanneer Maxi-Dot hebt. De selectietoets een aantal seconden vasthouden en je krijgt een menu om verschillende zaken, sommige alleen bij stilstand, kunt aanpassen en bevestigen met de reset toets.

Volgens de handleiding heb je een reserve lampenset bij het reservewiel zitten. Die van mij ontbreekt echter ook. Met het in bouwen van mijn iPod wordt 'ie toegevoegd.

Henny

Actief lid
Ik heb een Elegance, maar wel met benzine 1,6 mpi en die heeft standaard Dunlops (Vega velgen). Ik zie bij de modellen in de showroom trouwens een paar verschillende merken. Ook de auto die tegelijkertijd werd afgeleverd had weer een ander merk.

Beker

Actief lid
Kensei,

Als je de deuren automatisch laat vergrendelen boven een bepaalde snelheid adviseer ik je ook in te laten regelen dat alle deuren weer open gaan als je de sleutel uit het contact trekt. (erg handig!)

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Kensei,

Als je de deuren automatisch laat vergrendelen boven een bepaalde snelheid adviseer ik je ook in te laten regelen dat alle deuren weer open gaan als je de sleutel uit het contact trekt. (erg handig!)

[/ QUOTE ]

Dat zal toch zeker wel automatisch gaan, of niet? /forum/images/graemlins/confused.gif

en nog een derde instelling die je kunt laten doen is bij het ontgrendelen van de portieren met de afstandsbediening: 1 x drukken: alleen het bestuurdersportier; 2-e keer drukken: de rest.

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
en nog een derde instelling die je kunt laten doen is bij het ontgrendelen van de portieren met de afstandsbediening: 1 x drukken: alleen het bestuurdersportier; 2-e keer drukken: de rest.

[/ QUOTE ]

Had ik op mn SEAT. Ben blij dat het er nu af is. Vond het niet erg prettig. Bij sleutel uittrekken gaan de deuren nu open.

Bovenaan Onderaan