To Skoda or not to Skoda

rutgerm

Senior Member
Dag, ik ben Rutger Middendorp. Heb al wat rondgezocht op dit forum en nu staat de Octavia II toch wel echt in de shortlist voor de nieuwe auto: dus aangemeld. Heb al heel wat tips kunnen vinden en ga waarschijnlijk deze week kijken bij een OII facelift model uit 2009. Een 1.4 TSI. Op een geschiktere plek daarover wat vragen. Leuk dat er zoveel Skodarijders hier actief zijn. Wil je meer over mij weten, kijk even op www.rutgermiddendorp.nl

ertromp

Forumguru
Welkom hier.
Hopelijk vind je hier de info om de juiste beslissing te maken.
Ervarings deskundigen genoeg om je van advies te voorzien

CDK

Forumguru
Welkom op het forum Rutger,
succes met je oriëntatie/aankoop.

Greetz Corné

rutgerm

Senior Member
Dinsdag haal ik mijn Skoda Octavia II op. Dankzij dit forum de verkoper uitgelegd dat ik echt een HT4 ipv HT2 bluetooth module wilde. Wordt nu door hem gefixt en hij wisselt van een andere Octavia die hij te koop had staan de 17" Pallas velgen op de mijne ipv de 16" die er nu onder zitten. Bedankt dus allemaal!
:dankje:

Octavia%20klein.jpg

Het was nog een aardig lastige keuze tussen een Subaru Legacy 2.5 met 165 pk, leren bekleding, dakraam en AWD en de Octavia. Maar de zuinigheid van de Skoda gaf de doorslag.
Heb nog een paar wensen. Er moet nog een trekhaak op en ik wil eigenlijk wel graag een MDI aansluiting voor de iPhone toevoegen, een andere antenne en een navilock. Maar dat zat er bij de deal met de garage niet meer in. :nono:

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd! Van een Skoda krijg je nooit spijt ;) we zien je foto's graag online :)

Bovenaan Onderaan