Toch effe dag zeggen

Rockey

Nieuw lid
Hoi,

Ik ben Rodney, woonachtig te Roeselare (B) gehuwd en 1 dochter. Vorige week na paar keer bezoeken van de dealer mijn eerste skoda aangeschaft -> Skoda Octavia Combi (maar meer hierover in 'mijn auto' gedeelte)

Momenteel rij ik rond met een Nissan Note maar werd tijd voor verandering en met dat we reeds een Fabia hebben als tweede wagen was de overstap snel gemaakt.

tot later

dirkie996

Forumguru
@ Rockey:
Aha, welkom aan een streekgenoot op dit gezellige forum.Meer en meer Vlamingen vinden de weg naar dit forum:xyxthumbs:
Heb je al het nieuwe model (Octavia III) besteld of is het een Octavia II FL? Indien het tweede zal je wel een serieuze korting gekregen hebben,zeker? Kan je nog altijd de versie: "Allure" bestellen? Ik heb deze geleverd gekregen in maart 2012 en daar zaten tal van opties op en een korting van 5250€ .

Rockey

Nieuw lid
Hoi Dirkie,
Is Octavia II Allure, model 2013. Toen ik eerst ging bestellen was het ook met korting van 5250€. Op aanraden van de dealer nog even gewacht met tekenen en dus met aankomende salon nog eens extra 600€ korting gehad en paar extra opties.

Waar heb je de jouwe gehaald, mijne is besteld bij Verbeke.

dirkie996

Forumguru
@ Rockey: Die van mij is besteld geweest bij Lamaire Motors in Heule-Kortrijk.Ik heb wel een mooie overname gekregen voor m'n 14 jaar oude Audi A4.Buiten een losgekomen sierlijst aan de rechterachterdeur( netjes vervangen onder garantie) ben ik nog niet terug geweest naar de garage. De octi heeft nu zo'n 15000km en rijdt een stuk beter dan toen die nog maar nieuw was.
Heb onlangs met een octi met dezelfde motor gereden met 1000km op de teller, wat was dat een verschil zeg. de motor heeft blijkbaar kilometers nodig om volledig los te komen.

Alvast prettige feesten en gelukkig Nieuwjaar

Bovenaan Onderaan