Toch even voorstellen.

jvdb

Actief lid
Dit heb ik precies nog niet gedaan, dus bij deze ;)

Ik ben Johan uit het Aalsterse in België.
Werk voor een bedrijf die warehousemanagement systemen levert en ben hele dagen de baan op.

Wegens wagenpark policy ben ik, eerlijk gezegd, eerst met tegenzin moeten overstappen naar Skoda. MAAR uiteindelijk, na de eerste te hebben besteld en gereden, heb ik mij dit niet beklaagd.

Eerste Skoda was de o3 elegance 2.0 tdi. Zoals iedereen zal bevestigen, ruim, leuke motor en dsg heeeeeel leuk om mee te rijden. Na ontmoeting met een blonde dame spijtig genoeg end-of-life :banghead:

Nu in volle afwachting van Rs tdi dsg en hoop dat deze evenzeer zal plezieren of, hoopt een beetje, nog meer dan de elegance!!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 41
  • image.jpg
    image.jpg
    848,2 KB · Weergaven: 39

CDK

Forumguru
Welkom Johan, bedankt voor het voorstellen en gefeliciteerd met de aanschaf van de RS.

Antera

Donateur
Van harte welkom. Een ding is zeker je gaat een hele stap vooruit met de aanschaf van de RS. Zonde van de 1e O3.

Cordoba

Forumguru
Welkom Johan. Dat rechtervoorscherm lijkt bij grijze Octavia's met Belgisch kenteken toch een zwak punt (vraag maar aan Joske). Wat is er gebeurd, ben je 'rondgetikt'?

In Belgie liggen toch meerdere plaatsen die 'Aalst' heten, of vergis ik me?

jvdb

Actief lid
Iemand die rechts uit een prive weg reed zonder te kijken en ik ben er vol ingereden met mijn rechterzijfe.

De zijde links achteraan is door de slag, ben hier niet geraakt maar chassis stond volledig geplooid. :pieker:

Aalsterse wilt dus in belgisch nederlands zeggen, uit de omgeving van Aalst. ;)

Bovenaan Onderaan