Toch maar even voorstellen

Marretje

Senior Member
Hallo,
Ondanks dat ik toch al sinds 2012 lid ben en zeer weinig betekend heb voor het forum stel ik me toch maar even voor.
Mijn naam is Marcel en ik rij al zo`n 10 jaar Octavia (de 2e alweer in die 10 jaar) van de baas. Volgend waarschijnlijk weer een nieuwe. Vandaar het lidmaatschap vanaf 2012.

Nu heb ik er een Zwarte Scala 1.5TSI DSG bij gekocht, een Demo uit België van november 2019 met ff 2000km erop. Zaten standaard 16inch velgen op en daar komen over 2 weken een paar 18inch onder.
Moet zeggen een erge fijne auto net zoal de Octavia. Ben ook bezig om een Virtual Cockpit erin te laten plaatsen, dat wil ik waarschijnlijk volgende maand Oktober laten doen. (al ver gevorderd met prijzen etc. etc. etc.)

Verder al heel wat aan het spitten geweest in het forum en vind dat toch wel weer mooi om alles weer te lezen en wat te plaatsen uiteraard.

Bij deze groetjes :lezen:

VAG-man

Forumguru
Welkom Marcel.

Achteraf inbouwen van virtual cockpit is dat niet erg prijzig? Lijkt mij geen plug&play, want de ECU zal ook vervangen moeten worden.

Marretje

Senior Member
ik ben bezig vanaf €1200,- in de btw en daar zit inbouw en inleren bij.... Geen Chinese spul, allemaal origineel nieuw en de km stand word dan uiteraard ook overgenomen. dit is dan i.c.m. het bolero systeem zonder navigatie dan. Dus ga dat allemaal nog even bekijken, moet aankomende week ook nog even wat afbellen en dan even wat punten afwegen en uiteindelijk wil ik dat dan graag laten doen......

Antera

Donateur
Van harte welkom. Inbouw AID kan en verschilt per aanbieder maar meen zon 900 a 1300 euro. Er moeten wat kabels gelegd worden en juiste softeware en instellingen erin geplaatst worden.

Marretje

Senior Member
Hallo Antera,
Zou misschien een domme vraag zijn, maar wat doet het met eventueel garantie van de auto verder.
Is het misschien beter om het na de 2 jaar garantie te doen of zou het verder niet heel veel uitmaken. Weet jij daar misschien iets over te vertellen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Als het allemaal zon problemen zou opleveren met garantie dan zou niemand het doen. Maar eerlijk is eerlijk niet elke dealer is er gecharmeerd van maar wat niet weet wat niet deert zolang je geen gekke dingen doet die erg kunnen opvallen.

Verder no problem

Bovenaan Onderaan