Toekomstig Octavia rijder

Hoi allemaal. Afgelopen week is de bestelling voor mijn lease Octavia combi 1.0 TSI DSG de deur uitgegaan. Wellicht dat je me hier dus vaker op het forum gaat vinden komende tijd :D.

Hiervoor heb ik een Renault megane gereden en daarvoor weer een Ford focus. Ben dus benieuwd hoe de Octavia gaat bevallen.

Verder iets over mijzelf, IT consultant en dus veel op de weg. 40 jaar jong, getrouwd en twee meiden van 5 en 8, ja die combi gaat nog goed van pas komen :jaja:.

Horkje

Forumguru
Das een prima biertje die Zeezuiper.

Succes met wachten op je Octavia en welkom natuurlijk!

Okkie3

Lid
Mooie keuze, zeezuiper!

Ik moest helaas diesel gaan van mijn baasa, maar ben blij met de keuze voor de octavia combi met dsg.

Veel geduld gewenst en ondertussen je een beetje voorberijden via het forum.

Welkom bij de club. Heb je al een voorlopige datum van levering opgekregen?
De datum krijg ik ergens deze week te horen. Ik moet rekenen op 12 weken. Daarnaast zullen ze nog wel extra tijd nodig hebben om de lederen bekleding en de standkachel in te bouwen.

@Okkie3, die diesel moest ik eerst ook kiezen. Ik heb mijn baas er echter van kunnen overtuigen dat een Octavia diesel pas vanaf 35.000km per jaar voordeliger is; en daar zit ik nog onder.

EdK

Forumguru
En dan zit kerst en oud en nieuw er ook nog ff tussen dus half april mag je em uiteindelijk ophalen

Okkie3

Lid
@Okkie3, die diesel moest ik eerst ook kiezen. Ik heb mijn baas er echter van kunnen overtuigen dat een Octavia diesel pas vanaf 35.000km per jaar voordeliger is; en daar zit ik nog onder.[/QUOTE]

Dat scheelt weer bijtelling en wat decibels als je de tsi mag rijden. Of je hebt nog budget voor leer idd.
Ik kom zelf wel over de 35k heen de komende jaren. Zeker met zo'n heerlijke nieuwe wagen. De eerste week al 1500 km....;)

Bovenaan Onderaan