JasperVelders
Lid
Hierbij even een korte introductie: vanwege een aankomende gezinsuitbreiding wordt mijn heerlijke Citroen DS3 voor het einde van het jaar ingeruild voor een Skoda Octavia Combi. Ik ben een zakelijke rijder, dus ik was op zoek naar een mooie nieuwe station. Omdat de kleine straks al duur genoeg wordt sowieso beperkt tot de 14% bijtelling en uiteindelijk bij de Octavia Combi uitgekomen. Skoda stond niet bovenaan mijn lijstje, maar de proefrit heeft me wel meteen overtuigd. Lekkere auto, super veel ruimte en zeer goed uitgerust. Daarnaast ook minder prijzig dan wat alternatieven, dus de keuze was toch snel gemaakt.
Oorspronkelijk was de inschatting productie week 46 en levering week 48 (deze week), maar dit schema is 2 weken verschoven. Vandaag een briefje in de bus dat de auto in productie is, waardoor ook levering in 2014 helemaal goed gaat komen. Ik kijk er al naar uit, hoewel ik het wel jammer vind dat ik mijn "Bumblebee" moet inruilen
Oorspronkelijk was de inschatting productie week 46 en levering week 48 (deze week), maar dit schema is 2 weken verschoven. Vandaag een briefje in de bus dat de auto in productie is, waardoor ook levering in 2014 helemaal goed gaat komen. Ik kijk er al naar uit, hoewel ik het wel jammer vind dat ik mijn "Bumblebee" moet inruilen