Toekomstige Skoda rijder

Hallo allemaal,

Ik ben Igor, 33 en ICT-er van beroep.
Op het moment rij ik nog in een Audi A3 van 2004.
En aangezien deze wat krap wordt ivm de kid(s) gaan wij voor de O2 Combi. Helaas is de A4 Avant te duur en vinden wij de O2 Combi toch een betere en mooier dan de Golf/Passat.
Nu nog een geschikte O2 Combi vinden. Dus als iemand nog wat weet te staan. We willen graag een 1.6/2.0 FSI, zwart, Elegance uitvoering, vanaf 2007.

Mijn autogeschiedenis:
Suzuki Swift '88
VW Golf II GTI 16v '88
VW Golf I Cabrio '87
Audi A3 '98
Audi A3 '04

Gr. Igor

Thanx! Ik had ze al gezien ja.
De elegance in Hengelo voldoet aan de eisen, op de kleur na.
Is in ieder geval een optie.
Als Audi rijder ben je wel erg verwend met een volautomatische airco en willen wij die in de volgende auto ook weer. Dus daarom valt de Tour uitvoering af.
Ik denk dat we het beste even januari af kunnen wachten. Dan worden natuurlijk veel nieuwe auto's afgeleverd en dus ook oudere ingeruild.

Is ook een optie. Op het moment is het aanbod, wat aan ons verlanglijstje voldoet, niet zo ruim. Of het is nogal ver Duitsland in.

Aiii

Lid
Mja, het grote "nadeel" van zo'n Octy is dat je er eigenlijk niet zo heel snel van af wil, zeker een jonge occasion zoals jij die zoekt is wel even zoeken. :)

Maar goed, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

skodaoctavia2

Actief lid
tja mobile.de en autoscout24.de staan ook veel schrott tussen. morgen even langs mijn dealer die heeft volgens mij nog een elegance staan eind 2007 ik laat het je weten

MarcoO2

Forumguru
Wat dacht je van deze? 't is een 1.6, 't is een combi, hij is van juli 2007, 't is een Elegance-uitvoering, hij is zwart... volgens mij voldoet'ie aan al je eisen. Gewoon via occasions op de Skodawebsite gevonden.

En als je portemonnee nog wat ruimer is, is dit ook een mooie wagen!

Zo ruim is het budget nou ook weer niet......helaas..:crazy:
Ik wil graag minimaal de 1.6FSI. Ik weet het... ik heb hoge eisen :confused: