Tomasvs - even voorstellen

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen op het forum. Mijn naam is Tomas en ik woon in Amerongen. Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Octavia Combi 1.0 Style Business uit 2018 in de kleur Velvet Red. Tot nu toe erg blij mee!

ik hoop op dit forum wat informatie en wellicht inspiratie voor modificaties te vinden.

Het lijkt wel of jullie groepskorting hebben gekregen... :deuk: 3 rode auto's op de oprit(ten). Welkom hier Thomas. Heb je zelf al ideeën van modificaties?

Haha die fiesta op de foto is van de buren van mijn schoonouders, de arona van mijn schoonouders… dus puur toeval op de foto!

mods gaan er zeker plaatsvinden. Heb al alu pedalen liggen, maar nog geen tijd gehad om ze te plaatsen. Ook nog hoogglans zwarte wrapfolie liggen waarmee ik de grille omlijsting nog wil wrappen. Ik zat eerst te twijfelen om al het chrome zwart te maken, maar denk dat zometeen met de Vega velgen een beetje chrome/alu geen kwaad kan.

Ik heb nog even garantie op de auto, wanneer deze verstreken is komt er een eibach setje onder en 19 inch vega velgen van een Karoq (mocht ik die ooit eens kunnen vinden!).

Ik twijfel nog over een bumperlip van het dynamic + pakket, dus misschien komt dat ook nog wel.

Bovenaan Onderaan