TomTom inbouwen Skoda Fabia (greenline)

oghkru

Lid
Krijg binnenkort mijn skoda fabia greenline incl. gratis TomTom vanwege actie. Nu wil ik graag dat die ingebouwd wordt met een vaste voedingskabel zodat ik hem er alleen hoef in te klikken maar de Skoda dealer weet er geen raad mee. Googlen levert ook niet echt veel op en ik vind niks op dit forum. Wie heeft meer info?

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Topic verplaatst naar Car Audio, video, navigatie[/MODERATORBREAK]

Voorts zeg je dat er niks te vinden is. Volgens mij zijn er een aantal topics waarbij wordt aangegeven hoe je spanning kunt gebruiken vanaf de zekeringskast. Als je dealer daar niet mee overweg kan zo je een andere dealer moeten zoeken. Volgens mij is het nl helemaal niet zo moeilijk en weten ze het heus wel maar willen ze het meestal niet doen (omdat ze er geen geld voor krijgen).

Zoek maar eens over het inbouwen van een Parrot op dit forum. Daar is genoeg info te vinden die de dealer ook kan gebruiken. Of mijn topic over het inbouwen van een carkit. Het is bijna allemaal hetzelfde: geschakelde + gebruiken van de zekeringskast.

Constant

Erelid
Opletten waar de trafo zit van de houder (meestal in de stekker, soms in de houder), want er komt 12V uit je auto en er gaat 5V in je TomTom. Het komt sporadisch voor dat iemand de trafo eraf knipt en de TomTom daardoor een te hoge spanning krijgt.

Bovenaan Onderaan