Top Gear Survey 2007, ook weer OK voor Skoda

LenK

Forumguru
Vanavond uitzendeing van Top Gear.
Ze hebben het over hun survey van de most reliable car.

Op 1 staat de Honda S2000, de Franse merken Renault, Peugeot, Citroen hangen onderaan.

James wordt over zijn Porsche Boxter beschimd: "Werken je electrische ramen?" "Ja" zegt James, "die doen het, maar ze doen het ook als ik niet in de auto zit!"

James heeft ook een Fiat Panda. Heel de studio lachen.
Jeremy: "Ja die staat in de top tien, bij al die Skoda's"
Weer een opsteker
xyxthumbs.gif
xyxthumbs.gif
xyxthumbs.gif

Alleen dat toontje van Jeremy bij: "with all those Skoda's" was niks.

johann

Lid
Top gear is "the worst" you've ever seen.

Totaal niet objectief, puur op meningen van deze heren gebaseerd. Sinds Fred v/d Vlugt geen goed (lees objectief en onafhankelijk) autoprogramma meer gezien. Alles wordt gedomineerd door de commercie of bepaalde meningen van de presentatoren.
biggthumpdown.gif

Dutch4x4

Senior Member
Kan me niet schelen dat TG niet objectief is, het is kostelijk vermaak waar auto's toevallig een (bij)rol in spelen. Alsof het trouwens mogelijk om een 'objectief' autoprogramma te maken. Zou er waarschijnlijk bij in slaap vallen...

Die survey is intussen de Britse versie van de Tevredenheidstrofee. Zegt dus best wel iets, maar natuurlijk ook weer niet alles.

En dat toontje van JC kan ik me prima voorstellen. Skoda's zijn prima auto's, maar er zit verder toch weinig kraak of smaak aan?

johann

Lid
Die laatste opmerking is enigszins juist, maar als ik het programma als geheel bekijk, bemerk ik toch een soort van vooringenomenheid. Brits is alles, Japans is saai (behalve de Impreza's en Evo's), en Duits is WOII, (behalve die mercedes waar JC zelf in rijdt), en Italiaans is 3x nix, alleen design.

Dus misschien zie ik het verkeerd; is TG enkel als SBS-vermaak bedoeld. En moet je voor een serieus autoprogramma elders zijn. Grote vraag: WAAR? Niet voorradig, dus.

Jpoers

Lid
Oke als eerste, kijk nooit in nederland naar Top Gear, hier is het zo extreem ingekort en geknipt dat je er gek van word.

Jeremy Clarkson spreekt zichzelf vaak tegen, Keer een test geweest met de fabia RS tegen een mini cooper en vond de fabia beter !

Bovendien heeft die ook een afkeur tegen amerikaanse auto's (al geef ik hem geen ongelijk) die dweilen over de weg, en zijn enorme bakken met weinig pk uit relatief grote motoren.
maar heeft zelf een Ford GT gehad, kan me vergissen maar is behoorlijk amerikaans. En had er veel heel veel problemen mee, heeft inmiddels weggedaan en een gallardo spider gekocht.

Dutch4x4

Senior Member
Hmm, vind de humor wel iets hoogstaander dan SBS-niveau. Maar inderdaad, 't is nu gewoon een comedy show met auto's als, ehm, vehikel.
grin.gif

En dat werkt: 't is niet voor niets het best bekeken BBC-programma by far.

Voor TG-oude stijl moet je naar Fifth Gear kijken, met o.m. Tiff Needell en VBH. Maar ja, dat is in Nederland niet op de kabel.

Wel hier: http://www.finalgear.com

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

Oke als eerste, kijk nooit in nederland naar Top Gear, hier is het zo extreem ingekort en geknipt dat je er gek van word.

[/ QUOTE ]

Ja en het zijn uitzendingen van hoe oud, 1 jaar of langer geleden.
Bovendien worden deze oude uitzendingen dan (soms?) ook eens nog herhaald. Zie je 2 keer hetzelfde. Goedkoop zendtijd vullen.

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: johann</font><hr />
Sinds Fred v/d Vlugt geen goed (lees objectief en onafhankelijk) autoprogramma meer gezien.

[/ QUOTE ]

Goh, gelukkig weet er nog iemand wie Fred vd Vlugt was.

Ik vind Top Gear meer een ontspannend humoristiche show die over auto's gaat dan een goed autoprogramma. Wel leuk dus.

Helaas mis je inderdaad een goed programma die een auto goed test en niet alleen de 0 tot 100 en aantal PK's noemt.

Laat eens wat zien over hoe je er met een gezin in zit, wat de bagagemogelijkheden zijn, handige en onhandige dingetjes.

higgy

Forumguru
Fifth gear is wel degelijk in Nederland te zien onder de naam De vijfde versnelling op rtl-5 of net-5 meen ik.

Okki

Donateur
Laatste uitzending van Top Gear gezien met die verlengde auto's? Dit was ook een mooie geweest.

Bijlagen

• 48817-TopGear.jpg
    48817-TopGear.jpg
    38 KB · Weergaven: 17

Jpoers

Lid
als die ook nog gekoppeld word aan een skoda prijs is er zeker genoeg bergruimte, en bovendien geen last meer van schoppende kinderen tegen je stoel
24.gif

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Laatste uitzending van Top Gear gezien met die verlengde auto's? Dit was ook een mooie geweest.

[/ QUOTE ]

Is er ook een Roomster uitvoering van ??
Kan ik eindelijk mijn huis verkopen !!

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />

[/ QUOTE ]

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!
489.gif

Bijlagen

• 48880-cappuccino_beige_metallic.JPG
    48880-cappuccino_beige_metallic.JPG
    17 KB · Weergaven: 6

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />

[/ QUOTE ]

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!
489.gif

[/ QUOTE ]

En wat betreft het interieur ?? Is dit volledig naar eigen idee in te delen ??
Tjeee , ga echt me woning verkopen !!
Werkplaats achterin, dan 6 maanden werken en 6 maanden vakantie houden !! Zit ik alleen ff met t probleem van de veerpont !! EHHhh sorry jongens , zat ff te dromen !!
grin.gif
grin.gif

johann

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

ahum.gif
verwarend, johann
1761.gif

johann
1761.gif
verwarend
ahum.gif

[/ QUOTE ]
Klopt, maar mijn PC werkt zo traag dat ik dacht dat m'n bericht niet was doorgekomen.
biggthumpdown.gif
ot.gif

Bovenaan Onderaan