Tot ziens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen ik heb mijn Fabia verkocht aan een Duits bedrijf die willde hem wel hebben dus daar is die naar gegaan.

ga nu weer volkswagen rijden zal wel T4 VR6 of zo worden of golfje TDI 150 pk of zo moet nog even kijken en natuurlijk mijn oude hokje,,,

maar tot ziens en lees wel als er weer een meeting is miss kom ik dan nog wel even langs ( blijf nog wel actief )

gr jeroen

Gieliovd

Forumguru
Jammer dat je de Skoda stal verlaat, maar goed Volkswagen hoort er ook bij :)

We horen het wel weer van je wat het is geworden. Een T4 VR6 is ook een fantastische wagen, maar wel heel wat anders. Die dingen kunnen zo mooi lopen. Hier in de buurt rijdt er een T4 Caravelle VR6 rond, de enige in Nederland begreep ik van hem.

Succes en we horen het wel.

Jammer dat je de Skoda stal verlaat, maar goed Volkswagen hoort er ook bij :)

We horen het wel weer van je wat het is geworden. Een T4 VR6 is ook een fantastische wagen, maar wel heel wat anders. Die dingen kunnen zo mooi lopen. Hier in de buurt rijdt er een T4 Caravelle VR6 rond, de enige in Nederland begreep ik van hem.

Succes en we horen het wel.

haha ja het is zeker gaaf zoon bus maar ja zelf helemaal bus gek dus ja dan wil je ook wat.

neej dat is zeker niet zou er rijden er wel meer maar niet bij bosjes maar dat is het mooie er aan en bijna niemand verwacht dat daar een VR6 in licht.

gr jeroen

Fabia

† In Memoriam
Jammer dat je ons verlaat maar hou ons wel op de hoogte wat je gekocht hebt.

cvegreen

Forumguru
Ik vind het ook jammer dat je skoda land verlaat. Nu ja je zal hoogstwaarschijnlijk naar het moedermerk (VW) gaan , dat maakt al heel veel goed natuurlijk.
Een T4 (wat is dat ?) , Ik dacht dat een T4 een bestelwagen was ? VR6, dat weet ik.
Nu ja veel succes met je zoektocht naar een nieuwe bolide . Ten je een korte tijd geleden aankondigde dat je met je F1 van alles ging uitspoken en dat je geld genoeg had , dacht ik al in mijn eigen dat is iemand die niet lang meer skoda zal rijden. Heb dus blijkbaar gelijk .
Laat ons in ieder geval maar een verwateren als je je nieuwe bolide hebt.
ps.: wij zijn gek op foto's .

Gieliovd

Forumguru
De Volkswagen Transporter T4 is de vierde generatie Transporters waar niet langer de motor achter de stoelen lag maar voorin kwam te liggen.

De VR6 motor is een 6 cilinder V motor met een aparte configuratie. Geen klassieke V motor met grote hoek maar een kleine hoek waardoor de cilinders zich naast elkaar bevinden en niet tegenover elkaar.

15%C2%B0_VR6.png

Zuigerconfiguratie

VR6.jpg

De motor

t4_800.jpg

De toekomstige bus van Jeroen

Jij bent gek op foto's, dus dan krijg je die ook!

cvegreen

Forumguru
Ha een camionette , maar dan met een bom van een motor erin. Ja t'zal iets geven , maar ik vind zo'n motor niet echt passen in een camionette, of je moet van plan zijn om iets in de stijl "the A-team" .
Nu ja het zal in ieder geval wel vooruit gaan dat kreng . Wel oppassen in de bochten met je grote hoogte .

Ha een camionette , maar dan met een bom van een motor erin. Ja t'zal iets geven , maar ik vind zo'n motor niet echt passen in een camionette, of je moet van plan zijn om iets in de stijl "the A-team" .

Nu ja het zal in ieder geval wel vooruit gaan dat kreng . Wel oppassen in de bochten met je grote hoogte .​

valt mee T4 heeft al een knappe wegliging en gaat nog een cm of 6 rondom omlaag dan............

dus kan je beste bocht mee nemen dan hoor doe dan kwa wegliging zeker niet onder voor een personen auto.

Red devi:
haha ja sorry hoor er niet meer bij he maar als er nog een meeting ik kom ik zeker wel even langs of met het ouwe barrel of met de andere auto dan..

gr jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan