Touareg II

vandaag in de nieuwe Touareg II gereden. On-Road, Off-Road! mooie auto met veel toeters en bellen. Het was op het Touareg II event waar wij door het zand, het water en over de weg mochten rijden met splinternieuwe wagens. Voor ons ging het off-road mis. Op 2 betonnen buizen stuurde de bestuurder te veel nara rechts....auto van de buizen af en flinke schade aan de Touareg.

In de Touareg zit een nieuwe radio (RNS850) die niet meer standaard in elke VW/Skoda/Seat past maar of dat het gilde gaat afschrikken? Wel een mooi ding.

Verder quad gereden, in een Buggy en meegedraaid in de reclame spot. Als iemand 83.000 euro's over heeft........

groet, Ron

Captain Hook

Forumguru
Als iemand 83.000 euro's over heeft........
'over' of er 'voor over'? ;)

Ook de Touareg I was al een mooi brok technologie.
Heb ooit het genoegen gehad om in de V10 TDI te rijden. Waanzinnig hoe brachiaal zo'n mastodont vooruitkomt. Zit ontzettend massief en degelijk in elkaar. Het voelt echt alsof je in een tank rijdt.

Maar qua product als auto/vervoermiddel vind ik het buiten alle proporties. Parkeren is een ramp met die dingen, de spaarzegeltjes van de benzinemaatschappijen vliegen je om de oren, qua gewicht is het zowat een vrachtwagen, en de opbergruimte is nog minder dan in een O2 combi. Gewoon jammer dat je zulke monsters niet 'ff' kunt huren voor een weekje.

LenK

Forumguru
Het interieur van de eerste Touareg vind ik erg cheapo (plastic fantastic).
Zal bij de II wel beter zijn. Zit 8 jaar tussen, tijden en wensen zijn veranderd.

sitechris

Donateur
mooie auto die nieuwe Touareg. Niets mis mee, net wat meer ingetogen als de patserige Cayenne en X6.

Hetzer

Forumguru
Dit is hem toch??, vind hem persoonlijk , niet echt heel opvallend.

Bijlagen

• vw-praise-new-touareg-for-safety-17675-1.jpg
    vw-praise-new-touareg-for-safety-17675-1.jpg
    13,3 KB · Weergaven: 18

deusjevo

Forumguru
Vond de eerste Touaregs uit 2002 prachtig:
2002_toureg.jpg

De nieuwe op de foto van Hetzer lijkt mij te veel op een ""suvve" Hieoendaai Sante Fe :biggthumpdown:

Gieliovd

Forumguru
Die eerste Touaregs waren héél mooi. Ik vind dit een heel mooie modelserie. De Polo uit die jaren ook en de Caddy's hebben ook van die mooie lijnen en lampen.

Bovenaan Onderaan