Tour Edition 2024

Yankeelex

Nieuw lid
Hi allemaal, Lex hier.
Ik ben nieuw hier en aan het oriënteren voor een Kodiaq Tour Edition.
Weet iemand van jullie of dit voorraad modellen zijn of worden deze op asnvraag van bestelling nog geproduceerd gezien ik deze met de PHEV motor zou willen afnemen. Ben benieuwd Dan je wel alvast.
 

Patron

Senior Member
En anders even bij de lokale dealer langsgaan. Die hebben vaak wel wat staan en anders kunnen ze bij de “buren” kijken.
 

Yankeelex

Nieuw lid
Ik begrijp dus uit jullie woorden dat het een model welke nu niet meer wordt geproduceerd?A-Point deed er vaag over en wilde liever een business line met opties verkopen.
 

Yankeelex

Nieuw lid
Nee ik begreep van Apoint dat dit een model zou zijn welke als tussenmodel is geweest en ze deze scherp in de markt hebben gezet om mensen over te halen deze te kopen ipv andere merken, alleen ben ik benieuwd of dit nu een op =op model is of dat deze gewoon nog geproduceerd wordt in de fabriek.
 

mehlers

Nieuw lid
Ik begreep van mijn dealer dat er eigenlijk geen Tour-editions meer zijn. Niet meer te bestellen en de “voorraad” blijkt ook al grotendeels verkocht of gereserveerd
 

mehlers

Nieuw lid
Een paar weken geleden stonden er sowieso nog wel een aantal op de verschillende sites, als je via de “actuele voorraad-knop” keek. Die bleken daar echter vooral als lokkertje te staan, want bij navraag bleken ze al gereserveerd of verkocht. Maar goed, uiteindelijk hadden ze toch niet de specs die ik wilde, dus maar een nieuwe besteld..
 

FredSkoda

Nieuw lid
Op 9 augustus heb een Tour Edition PHEV uit "voorrraad" gekocht, ze staan nu niet meer in de prijslijst. Productie week 39. Het was inderdaad een soort actiemodel en was toen al beperkt beschikbaar. Ongeveer 4k voordeliger.
 
Bovenaan Onderaan