Toyota C-HR

Japanese Power

Donateur
In mijn speurtocht naar een opvolger heb ik er bij de presentatie in gereden. Leuke auto voor als je met z'n 2-en bent en weinig bagage hebt. En daarmee houdt het dan ook echt op. Gedurfd design van Toyota, dat dan weer wel. Waarbij de huidige Prius 4 dan weer extreem doorslaat.

En het artikel is duidelijk door de bril van een neuroot geschreven...

sitechris

Donateur
Haha, ik zie nu je autogeschiedenis pas. Oeps ;).

Ik ben het overigens met je eens dat de C-HR een leuke auto is om te zien. Eindelijk weer eens. Dat van die neuroot klopt niet. Narcist dekt de lading beter ha ha :tongue:

hemi24

Forumguru
Tja, wat moet je er van zeggen..?

Dacia heeft de Duster;
Nissan heeft de Juke;
En...

... Toyota heeft de C-HR...

Je moet er allemaal maar net van houden! Het maakt het straatbeeld lekker divers...

Combi hybride met cvt is al jaren het (loeiende) zwarte schaap bij onze Japanse vrienden, maar daar malen de 55+ hippies niet om.

Japanese Power

Donateur
Ha @sitechris , en ik wist met mijn post niet van je blog af. Ben wel wat gewend na 8,5 jaar Prius rijden ;).
De eerste jaren werden we volledig afgeschoten als Prius-rijders door zo'n beetje alle autofora/bladen/sites.
Nu heeft vrijwel elk zichzelf respecterend merk een hybride of plugin/volledig elektrisch.
Pionieren is niet altijd even makkelijk ;)

sitechris

Donateur
Haha, noftk. Af en toe vind ik het lekker om even zinloos en volslagen willekeurig uit te halen op mijn blogjes :)

Overigens heeft Toyota dat ook wel een beetje aan zichzelf te danken. Deze ubercorrecte Prius commercial had ook de partijspot van GroenLinks of de PvdA kunnen zijn. Allemaal blije en verantwoorde mensjes ;).

Bovenaan Onderaan