Trekhaak bevestigen, welke en hoe duur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandor

Lid
ik wil graag een fietsendrager voor mijn mountainbike.Nu heb ik nog geen trekhaak en vraag ik me af waar ik tegen een mooi prijsje in omgeving utrecht een trekhaak erop kan laten zetten. En waar moet ik op letten? Op zich is een 8 polige goeg genoeg lijkt me.

Wat kost het ongeveer?

alvast bedankt voor de reacties!

Desperado

Forumguru
Het zal wel een zevenpolige worden denk ik.En als je hem alleen gaat gebruiken voor een fietsendrager en een aanhanger is dat zeker genoeg.Ga je met een caravan rijden dan zou ik een 13 polige nemen.Ik heb tzt voor de Felicia €199.- betaald na enig rondbellen met de bekende autofitters(kwikfit, euromaster,automat enz.)was dit de goedkoopste.Hoeveel het gaat kosten hangt mede af van hoeveel werk het is om de trekhaak eronder te maken.

joergarms

Senior Member
Ik heb toen ik mijn Fabia kocht de trekhaak erbij "gekregen" onder voorwaarde dat ik deze zelf monteerde.
Dus als je een klein beetje handig bent, dan kun je flink wat geld uitsparen.
Ff zoeken op marktplaats enzo naar een tweedehandsje, ook schadebedrijven, sloperijen, tweedehandsbedrijven enz kunnen ze hebben liggen.
Mocht je overgaan tot het zelf inbouwen, ik kan je nog wel de nodige tips geven.

Succes ermee, groeten.

Ik raad je af om een Spinder Fietsendrager te nemen.
Ik heb er net een gekocht, en hij gaat weer terug naar de winkel!
Het ding sukkelt telkens scheef op de trekhaak, ondanks correcte bevestiging. Ik heb hem ook nog een keer door de winkel laten bevestigen, maar hij blijft scheef zakken. De winkel deed niet moeilijk met terugnemen. Het blijkt het bestverkochte prul van Nederland te zijn. Je bent dus gewaarschuwd (en daarmee tel je dus voor twee!) Succes met je speurtocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan