Trekhaak Fabia Combi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een trekhaak vereist bij gebruik van een fietsendrager en voor vervoer van fietsen achterop een Fabia Combi? Ik kom namelijk veel occasions tegen zonder trekhaak.

joergarms

Senior Member
Is maar net de vraag wat voor fietsendrager je gebruikt natuurlijk.
Maar de meeste dragers zijn wel voor de trekhaak bestemd, die zijn veelal ook steviger dan de varianten die met bandjes worden vastgezet.
Ik heb nog nooit een combi gezien met een drager die op de bumper rust, zoiets zie je vaker bij hatchback modellen.
Dit heeft niets met het merk te maken hoor, denk dat het voor ieder merk/ model wel geldt.

Is maar net de vraag wat voor fietsendrager je gebruikt natuurlijk.
Maar de meeste dragers zijn wel voor de trekhaak bestemd, die zijn veelal ook steviger dan de varianten die met bandjes worden vastgezet.
Ik heb nog nooit een combi gezien met een drager die op de bumper rust, zoiets zie je vaker bij hatchback modellen.
Dit heeft niets met het merk te maken hoor, denk dat het voor ieder merk/ model wel geldt.

Wel, bedankt voor je snelle reactie!

joergarms

Senior Member
Geen dank, graag gedaan.
Je wilt niet weten hoeveel info ik op dit forum al vergaard heb, ideaal.

Gieliovd

Forumguru
Zo, ook weer eens op het forum!

De meeste fietsendragers zijn voor een auto met trekhaak ja, dat zijn de stevigste en meest eenvoudige.

Anders werkt het met beugels en bandjes waar ik niet op vertrouw, en wat je lak beschadigd als je pech hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan