Goedemorgen, eerst even voorstellen? Ik ben Sydt, sinds kort eigenaar van een Skoda Yeti 1.4 tsi uit 2011 en ben ook vervent caravan rijder. Dat was een van de redenen waarom onze blik op deze auto viel. Tot nu toe bevalt hij goed alleen hebben we geen idee welke gegevens er bij deze trekhaak horen en durven we er de caravan nog niet achter te hangen. (Max trekgewicht trekhaak is niet hetzelfde al Max trekgewicht op kentekenbewijs)
Er zou een sticker op de trekhaak kunnen zitten maar die is met geen mogelijkheid zichtbaar zonder de bumper geheel te demonteren. De eerdere garages waar hij in onderhoud was hebben geen idee. Wel weet ik dat hij niet fabriek af is geleverd.
Wie heeft eenzelfde trekhaak en bouwjaar (1.4 uit 2011) en weet de maximale kogeldruk en trekgewicht van deze haak? Zie foto's
Er zou een sticker op de trekhaak kunnen zitten maar die is met geen mogelijkheid zichtbaar zonder de bumper geheel te demonteren. De eerdere garages waar hij in onderhoud was hebben geen idee. Wel weet ik dat hij niet fabriek af is geleverd.
Wie heeft eenzelfde trekhaak en bouwjaar (1.4 uit 2011) en weet de maximale kogeldruk en trekgewicht van deze haak? Zie foto's