crazyheinz
Nieuw lid
Ik heb een vaste trekhaak gekocht voor op een combi, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet plaatsen. Weet iemand waar ik een handleiding kan downloaden?
Heb je zelf überhaupt al moeite gedaan om iets te vinden? Elke trekhaakfabrikant die ik voor mijn S2 heb overwogen heeft deze handleiding namelijk gewoon op zijn site staan.Ik heb een vaste trekhaak gekocht voor op een combi, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet plaatsen. Weet iemand waar ik een handleiding kan downloaden?
Heb je zelf überhaupt al moeite gedaan om iets te vinden? Elke trekhaakfabrikant die ik voor mijn S2 heb overwogen heeft deze handleiding namelijk gewoon op zijn site staan.
Misschien handig om aan te geven van welk merk je een vaste trekhaak hebt gekocht.......
En heb je er ook een merk en type specifieke kabel bij gekocht?
Kijk, maar nu kom je met meer info. Als je dat nu gelijk had geschreven, dan was het niveau van de reacties al een stuk hoger geweest.Bedankt voor de nogal aanvallende vraag, het is een originele skoda trekhaak, en ja ik ben al enkele dagen aan het zoeken naar de handleiding..:.
Nog wel een tip: De bouten waarmee de trekhaak in de kokerbalken worden bevestigd worden met een vrij hoog koppel aangetrokken en mogen na demontage niet opnieuw worden gebruikt. Deze bouten zul je moeten vervangen door nieuwe met een minimaal gelijke sterkteklasse. Volgens mij wordt hier klasse 10.9 gebruikt, dus je zult naar een beter gesorteerde ijzerwinkel (of webwinkel of de dealer) moeten.