Trekhaak Roomster Scout

pkreijne

Nieuw lid
Ik wil graag een afneembare trekhaak monteren op mijn Roomster Scout.

NU zit er op de scout een zilverkleurig uitneembaar schotje aan de achterzijde van de bumper, op de plaats waar de trekhaak moet komen.

Mijn vraag is of iemand mij kan adviseren in het merk trekhaak, dat ik het beste kan monteren. Ik wil nl. graag dat schotje terug kunnen plaatsen, als ik de trekhaak niet gebruik.

Kan dat uberhaupt ?:icon_smile_question:icon_smile_question

Robert59

Nieuw lid
Ik heb nu 2x roomster gehad, eerst scout (2008) en nu een dynamic (2010) met beide een afneembare trekhaak. Nu een orginele van Skoda en ik rijd altijd met luikje erop, maar voordeel van orginele is dat de bediening buiten de auto zit, dus makkelijk te bedienen en de vorige was met een draaiknop, welke in de bumper dan kwam, dus dan sleutel tussen 2 vingers heel voorzichtig. Maar dit is prima, alleen lastig met twinny load, indien met hulpstuk. Nu groot hulpstuk bovenop, dus past de trekhaak niet meer in uitsparing in reservewiel. Denk er wel aan om een oog te laten monteren/lassen, voor breekkabel voor aanhanger, dit zit er nml nu op, kwam ik gisteren achter. Dus nu bij volgende beurt bumper eraf en dan oog laten lassen. Maar de orginele werkt prima, ik doe er 2 minuten over, luikje eraf, dop eruit, trekhaak erop. En daarna weer andersom voor demontage, en doordat het een grote bediening is, gaat dit makkeljik. succes met de keuze

Bovenaan Onderaan