FrankieB
Lid
De inrij periode (voor mijzelf dan) is nu wel voorbij. Al weer ruim 2500 heerlijke kilometers verder met de Octavia! Nu vanmiddag toch maar eens langsgereden bij dealer Schipper in Zwaag. Om kennis te maken en gelijk de aansluiting van de trekhaak te laten coderen in de regeleenheid van de auto. Ik kon gelijk geholpen worden dus kwam de auto na 10 minuten weer naar buiten rollen. Ik moest nog wel controleren of het allemaal goed was gegaan. Dus thuis maar direct gaan testen met een fietsendrager. Helaas blijven de parkeersensoren piepen en verschijnt er geen aanhangwagen in het display van de Columbus. Ook de verlichting controle werkt niet en richting aanwijzer indicatie voor de aanhanger zie ik ook nog niet. Het enige verschil wat ik wel zie is dat de mistachterlicht lamp van de auto uit gaat zodra ik de stekker in de contactdoos steek. Na hierover terug gebeld te hebben gaven ze aan hier maandag mee verder te gaan. Is het niet simpel te doen dan?
Ook kwamen ze er achter dat er nog een werkplaats actie open stond voor mijn Octavia. De versnellingsbak olie van de DSG bak moet gewisseld worden. Maar het verbaast mij eigenlijk dat dit niet door de vorige eigenaar is gedaan. Die actie is toch al enige tijd geleden er uit gegooid door Pon?
Ook kwamen ze er achter dat er nog een werkplaats actie open stond voor mijn Octavia. De versnellingsbak olie van de DSG bak moet gewisseld worden. Maar het verbaast mij eigenlijk dat dit niet door de vorige eigenaar is gedaan. Die actie is toch al enige tijd geleden er uit gegooid door Pon?