trekhaak

Hoi ik heb een trekhaak onderde auto echter ik ben in een kuil gereden waarbij ik mijn trekhaak geraakt heb. Nu kan ik die een cm of 3 a 4 op en neer bewegen ( naar boven en onder). Nu wil ik kijken wat er loos is mischien een kwestie van de bouten aan draaien. ik de volgende problemen tegen.
De achter bumber ( als je dat nog een bummer mag nummen ) moet los.
Aan de zijkant ( in het schudbord van het achter wiel ) heb ik 5 torax schroeven los gedraait. voor de rest kan ik niks vinden. Wie weet wat ik nog meer los moet draaien. Het lijkt me vreemd dat de rest met een klick systeem vast zit.
Het gaat hier over een Fabia 1.4 combi.

Groetjes.

Ps sleutenlen is leuk maar het komt meestal ongelegen.

Toch nog maar even op de site gezocht. Daar had iemnand wat geschreven hoe je een trekhak monteert onder een octavia. Ik zag onder mijn auto dat er onder 2 bouten zaten ik heb die aan gedraait en het wiebelen was weg. ik weet nu niet af dat voldoende is.
groetjes Edje

Ronnie

Forumguru
Aan wwerszijden van de chassisbalken moet je de bouten aandraaien, ik vrees echter dat de boorgaten "uitgeslagen" (groter/ovaal geworden) zijn.
De bouten er even uitdraaien en de zaak even controleren lijkt mij het beste!
Ik heb in het topic "downloadcentrum" de handleidingen geplaatst voor de bumper- en de trekhaak montage/demontage.

Bovenaan Onderaan