milanseegers
Forumguru
Hallo allemaal,
5000km geleden heb ik alle rubbers in de ophanging laten vervangen.
Resultaat was dat de auto weer super strak stuurde. Helemaal top!
Na 8000km zag ik wat onregelmatige slijtage aan de banden.
Daarom besloten afgelopen vrijdag de wagen uit te laten lijnen door een gerenommeerd bedrijf.
Na het uitlijnen, keurig rapportje niets aan de hand, de auto reed prima; totdat ik op de snelweg kwam.
Het volgende probleem trad op: bij gas geven trekt de auto naar links, bij remmen 'zakt' hij terug naar rechts.
Zeer onrustig! Dit had ik de 8000km na de nieuwe rubbers nog niet meegemaakt..
Hierop concludeer ik dat het met het uitlijnen te maken moet hebben.
Ik heb vanochtend de auto terug gebracht naar de betreffende uitlijn/banden-boer met de vraag het vandaag op te lossen.
Vreemd probleem, wellicht hebben jullie hier ervaringen mee? Zodat ik voorbereid in gesprek kan met de uitlijner...
Groet, Milan
5000km geleden heb ik alle rubbers in de ophanging laten vervangen.
Resultaat was dat de auto weer super strak stuurde. Helemaal top!
Na 8000km zag ik wat onregelmatige slijtage aan de banden.
Daarom besloten afgelopen vrijdag de wagen uit te laten lijnen door een gerenommeerd bedrijf.
Na het uitlijnen, keurig rapportje niets aan de hand, de auto reed prima; totdat ik op de snelweg kwam.
Het volgende probleem trad op: bij gas geven trekt de auto naar links, bij remmen 'zakt' hij terug naar rechts.
Zeer onrustig! Dit had ik de 8000km na de nieuwe rubbers nog niet meegemaakt..
Hierop concludeer ik dat het met het uitlijnen te maken moet hebben.
Ik heb vanochtend de auto terug gebracht naar de betreffende uitlijn/banden-boer met de vraag het vandaag op te lossen.
Vreemd probleem, wellicht hebben jullie hier ervaringen mee? Zodat ik voorbereid in gesprek kan met de uitlijner...
Groet, Milan