Trillend geluid bij stationair

GvA14TSI

Donateur
Sinds een paar dagen hoor ik bij (alleen bij) stationair draaien een trillend geluid. Het komt uit de buurt van het dashboardkastje. Natuurlijk deze helemaal leeg gehaald, helaas geen effect. Onder de motorkap gekeken, maar hier hoor ik het geluid niet? Bij de dealer geweest en volgens de monteur is het de brandstofleiding, welke ergens tegenaan trilt, hier kan je echter niet zomaar bijkomen. Dit zou vaker voorkomen. Iemand dit ook al eens gehad? Belangrijker, iemand een wellicht oplossing hier voor?

GvA14TSI

Donateur
Gezien de hoeveelheid reacties ga ik er dan maar van uit dat het toch niet zo vaak voorkomt als de monteur mij vertelde......

Monteurtje

Forumguru
De 1.2 en 1.4 TSI heeft hier inderdaad last van. Maar het verhaal van de monteur klopt niet helemaal. Je kunt er namelijk makkelijk bij. Vaak is het al voldoende om een stuk schuim in het kanaal te drukken waar de brandstofleiding door heen loopt. Schuin onder het koelvloeistof reservoir. Dat wordt ook de fabriek voor geschreven.

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Dit probleem is VAG gerelateerd en niet Skoda of een specifiek model. De oplossing is simpel, daarom verbaast het me dat er af fabriek nog geen modificatie op is....

Bovenaan Onderaan