Rosinfield
† In Memoriam
Heb er nooit enig probleem mee gehad. Destijds zelfs JD box uit- en weer ingebouwd bij zoeken naar oorzaak lampjes trouble
Heb er nooit enig probleem mee gehad. Destijds zelfs JD box uit- en weer ingebouwd bij zoeken naar oorzaak lampjes trouble
Prima dealer, ben ik ook geweest voor onderhoud en reparatie.dealer in Heerenveen
Ben ik nou de enige (S3) DSG-7 rijder die gewoon dik tevreden is over die bak ?
In vergelijking met de O2 DSG die ik ook aan een 1.6TDI had "hangen" zit hij zeker niet zo laag in z'n toeren, heb ik nooit het gevoel dat hij "wurgt" etc.
Nog niet, want ze zijn nog steeds bezig met de auto van een andere klant welke door Skoda Nederland wordt onderzocht, voor de tweede maal. Ook daar dachten ze, net als bij de dealer, dat het aan de banden ligt/lag.
Het duurt maar en het duurt maar...
Wat we vroeger deden met bijvoorbeeld Lada (de Niva), was de ophanging van de motor,en/of versnellingsbak een (paar) slagen losdraaien, een stuk rechtuit rijden en dan de zaak weer goed vastzetten. Dan was je de trillingen meestal wel kwijt.
Nu was dat natuurlijk een "Russisch kwaliteitsprodukt" .
Maar als niets helpt..........
Spijtig te lezen dat mijn situatie (los van de trilling) niet onbekend is! Daar krijg ik jeukende bultjes van.Wel volhouden bij de dealer @RusherSkoda
Bij Beek is toen het probleem gevonden. Alleen wel jammer dat Pon er vervolgens geen oplossing voor bood. Die wilden eerst het eigen onderzoek met de andere auto afwachten. Dat onderzoek hebben ze vervolgens nooit afgerond en na twee jaar heb ik afscheid genomen van de auto.
Kortom, blijf er bovenop zitten!