Op mijn vakantiereis merkte ik dat de motor van mijn Yeti 1.2 TSI bij ongeveer 2300 toeren flink wat trillingen geeft. Het is alleen te merken als je flink accelereert of als je stijgend meer vermogen (koppel) vraagt. Het is met name in de 5e en 6e versnelling goed te voelen en ook te horen.
Bij bijvoorbeeld accelaratie in 6e versnelling vanaf 2000 toeren is er niets te voelen/horen tot ongeveer 2300 toeren, dan begint het, vanaf 2400 toeren is alles weer normaal.
Een Skoda dealer in Spanje heeft alles gecontroleerd maar kan geen oorzaak vinden, alles werkt naar behoren. De auto rijdt verder probleemloos, vermogen is goed, verbruik is goed.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Car44
Bij bijvoorbeeld accelaratie in 6e versnelling vanaf 2000 toeren is er niets te voelen/horen tot ongeveer 2300 toeren, dan begint het, vanaf 2400 toeren is alles weer normaal.
Een Skoda dealer in Spanje heeft alles gecontroleerd maar kan geen oorzaak vinden, alles werkt naar behoren. De auto rijdt verder probleemloos, vermogen is goed, verbruik is goed.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Car44