haassie
Forumguru
Ik ben zeer tevreden met de auto, het enige wat me stoort is een voelbare trilling in het stuur/stoel/cabine rond het toeren bereik van 1750-2000 rpm. Dit vindt plaats in iedere versnelling. Erboven en eronder is het nagenoeg niet aanwezig. Het is echt een trilling in de freq van het motor toerental.
Het is een beetje het punt waar het koppel er volgens mij in zou moeten komen. Bij hogere toerentallen niet merkbaar. Bij gas los zakt het toerental terug en voel je het ook.
heb me suf gedoog led maar niet echt hetzelfde gezien, andere gevallen spraken over
aandrijassen - beperkt zich dit tot een bepaald gebied of zou het dan in de hele range zijn
wiellagers - idem
dmf - heb geen bijgeluiden
motorsteunen ?
hardy disc?
er zomaar onderdelen tegenaan gooien wordt te prijzig, dus ik probeer gericht te zoeken
Het is een beetje het punt waar het koppel er volgens mij in zou moeten komen. Bij hogere toerentallen niet merkbaar. Bij gas los zakt het toerental terug en voel je het ook.
heb me suf gedoog led maar niet echt hetzelfde gezien, andere gevallen spraken over
aandrijassen - beperkt zich dit tot een bepaald gebied of zou het dan in de hele range zijn
wiellagers - idem
dmf - heb geen bijgeluiden
motorsteunen ?
hardy disc?
er zomaar onderdelen tegenaan gooien wordt te prijzig, dus ik probeer gericht te zoeken