porsche danny
Senior Member
Vandaag stond de superb op de brug om hem een onderhoudsbeurt te geven. Ik heb er gelijk even originele spatlappen aan de voorkant op gezet. Ik weet dat is niet de mooiste optie die te verkrijgen is. Maar ik rijd nog wel eens over kiezelpaadjes, en een gestraalde zijkant is ook niet mooi. Toen ik de schroeven van de binnen schermen loshaalde zat daar een enorme hoeveelheid bladeren achter. Deze waren drijfnat. Dit is dus een potentiele plaats waar de auto kan gaan roesten/rotten. Als het weer beter wordt gaat er al dat plastic er onder vandaan. Ook boven, achter de motorkap bij de ruitenwissers gaat dan er af. Dan alles schoon spoelen en conserveren. De schermen achter doe ik als ik een trekhaak ga monteren. Dan gaan ook alle metalen delen aan de onderkant eerst in de Fertan en dan in de ML.
Kijk ook een bij je eigen auto of daar ook zo een troep zit, vooral als hij veel onder bomen geparkeerd staat.
Kijk ook een bij je eigen auto of daar ook zo een troep zit, vooral als hij veel onder bomen geparkeerd staat.