Trots Scala bestuurder

Goedemiddag,

Mijn naam is Bas en ik ben woonachtig te Nijmegen. Sinds eind Juli-2020 ben ik de bestuurder van mijn 2e Skoda, ditmaal een Scala Business Edition, 1.0 TSI DSG in Brilliant Silver Metallic. Voorheen een oude Fabia I gehad welke tot het einde van zijn latijn in het bezit van de familie is gebleven.

full

De Scala rijd ik via mijn huidige werkgever en was eigenlijk de auto waar ik bij mijn vorige werkgever al mijn oog op had laten vallen, echter moest ik het doen met een babyblauwe VW polo uit de poule. Gelukkig bij mijn nieuwe werkgever wel de vrije keuze gekregen en de Scala was direct uit voorraad leverbaar nadat ik de eis voor ACC had laten varen (Dom.. Dom.. Dom.., maar niks ten nadele van de Scala).

Inmiddels zwerf ik al een tijdje op het forum rond maar tot het aanmaken van een account is het nog niet gekomen, de eerste 10.000km met de Scala zijn inmiddels gesneuveld. Maar nu beginnen er toch vragen op te komen waarmee je helaas bij de dealer niet zo snel geholpen wordt, mede omdat ik al e.e.a. met OBD11 heb aangepast.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan