Beste Skoda leden,
Aangenaam Joël, Vorig jaar heb ik een Skoda SuperB 2.0 TDI 4X4 L&C Combi uit 2013 Zwart gevonden in Duitsland in ingevoerd zoals ik hem graag wilden hebben met de volgende extra opties.
Panorama dak
Soundsystem
Elektrisch kofferklep
DSG Automaat
Leder
Cruise control
Verwarmde en automatische dimmende binnen en buitenspiegels
Stoel ventilatie en verwarming ook achterin stoel verwarming
Park assist
Stand kachel met afstand en in te stelen via stuur of direct met een knop in het dashboard
Rolgordijnen achterin portier deuren
Meedraaiende xenon verlichting in de bochten
Eerder reed in een Mercedes C280 uit 1999 Combi, Maar met al deze opties kon ik een Mercedes niet betalen en ben ik inmiddels verliefd geworden op deze auto!!!
Hier hoop ik meer info te weten te komen om mijn auto en daar waar ik kan andere te helpen.
Gegroet Joël
Aangenaam Joël, Vorig jaar heb ik een Skoda SuperB 2.0 TDI 4X4 L&C Combi uit 2013 Zwart gevonden in Duitsland in ingevoerd zoals ik hem graag wilden hebben met de volgende extra opties.
Panorama dak
Soundsystem
Elektrisch kofferklep
DSG Automaat
Leder
Cruise control
Verwarmde en automatische dimmende binnen en buitenspiegels
Stoel ventilatie en verwarming ook achterin stoel verwarming
Park assist
Stand kachel met afstand en in te stelen via stuur of direct met een knop in het dashboard
Rolgordijnen achterin portier deuren
Meedraaiende xenon verlichting in de bochten
Eerder reed in een Mercedes C280 uit 1999 Combi, Maar met al deze opties kon ik een Mercedes niet betalen en ben ik inmiddels verliefd geworden op deze auto!!!
Hier hoop ik meer info te weten te komen om mijn auto en daar waar ik kan andere te helpen.
Gegroet Joël
Laatst bewerkt: