Trotse bezitter van mijn eerste Skoda!

Beste Skoda leden,

Aangenaam Joël, Vorig jaar heb ik een Skoda SuperB 2.0 TDI 4X4 L&C Combi uit 2013 Zwart gevonden in Duitsland in ingevoerd zoals ik hem graag wilden hebben met de volgende extra opties.
Panorama dak
Soundsystem
Elektrisch kofferklep
DSG Automaat
Leder
Cruise control
Verwarmde en automatische dimmende binnen en buitenspiegels
Stoel ventilatie en verwarming ook achterin stoel verwarming
Park assist
Stand kachel met afstand en in te stelen via stuur of direct met een knop in het dashboard
Rolgordijnen achterin portier deuren
Meedraaiende xenon verlichting in de bochten

Eerder reed in een Mercedes C280 uit 1999 Combi, Maar met al deze opties kon ik een Mercedes niet betalen en ben ik inmiddels verliefd geworden op deze auto!!!

Hier hoop ik meer info te weten te komen om mijn auto en daar waar ik kan andere te helpen.

Gegroet Joël

Laatst bewerkt:

Eltjo

Forumguru
Gave bak!
Ik las een keer een Duits artikel uit 2010; alleen de xenon van de E klasse vond men toen iets beter, maar dat was bij Mercedes dan ook “ietsje” duurder dan de €1500 bij Skoda.
Over een vergelijk met de hele auto met een E klasse heeft men ook wel eens gezegd, een E voelt steviger op de weg, maar is de Superb nou zoveel minder als je er zoveel minder geld voor neerlegt? Nee.

Dsg tuning en motor kietelen?

Laatst bewerkt:
@Eltjo

Al de opties voor dit geld kan je niet echt gaan klagen..

DSG tuning en motor kietelen heb ik wel oor na, maar eerst de dsg spoelen en haldex olie verversen dat kost al aardig wat. Een offerte komt komende week binnen. En uitzoeken of het schadelijk is voor de motor en dergelijke...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan