TSR camera achteraf laten inbouwen

Hallo, heb jij zowel de Lane assist alsook de verkeersbordenherkenning laten activeren? Dus jij had de grote camera op de voorruit zonder dat die werden gebruikt of kan er bij jullie ook een front camera voor de lane assist en verkeersbordenherkenning worden ingebrouwd?

ik ga vanavond mijn camera in laten bouwen bij antera , hier zit wel een sproeikopje op maar helaas heb ik geen achterruit wisser dus dat zal niet aangesloten kunnen worden, ach shit happens.
.....................

Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Omtrent bovenstaande. Je zal een driehoekscamera in de voorruit moeten hebben om Lane Assist/ TSR te kunnen activeren. Deze is in NL al aanwezig over het algemeen als je Grootlicht assistent hebt of Smart light Assist. De camera naderhand inbouw is mogelijk maar komt veel bij kijken zoals een nieuwe voorruit,camera en nog tal van andere zaken.

CharlesTucker

Forumguru
Als het op de mede door de verkoper ondertekende bestelbon stond lijkt het me dat je daar het probleem van de verkoper van moet maken. Zoals Mark hierboven noemt, het kan, dus moeten ze het maar regelen. Als de verkopende dealer het zelf niet kan misschien via Mark?

Ik dacht de auto te weigeren maar mijn andere was verkocht dus ik stond met de rug tegen de muur. Ze hebben het betaalde bedrag terugbetaald maar nu zit ik zonder.

CharlesTucker

Forumguru
Dat is inderdaad jammer ja, ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben (met de rug tegen de muur accepteren), maar het is wel waardeloos. Een van de voordelen van nieuw is juist dat je hem precies zo configureert als je 'm wil hebben, balen als je 'm dan toch anders krijgt. En helemaal waardeloos dat de dealer er makkelijk vanaf komt op deze manier.

Bakkertje

Forumguru
Omtrent bovenstaande. Je zal een driehoekscamera in de voorruit moeten hebben om Lane Assist/ TSR te kunnen activeren. Deze is in NL al aanwezig over het algemeen als je Grootlicht assistent hebt of Smart light Assist. De camera naderhand inbouw is mogelijk maar komt veel bij kijken zoals een nieuwe voorruit,camera en nog tal van andere zaken.
Ik heb ooit grootlicht assistent besteld op een Passat B8 in de hoop een driehoek camera te krijgen, maar dat was een andere camera in de voet van de binnenspiegel. Ben daar toen nog mee bij je geweest maar dat bleef bij enkel groot licht assistent.
1682579911208.png

Bovenaan Onderaan