tudor-2

Hetzer

Forumguru
de Tudor-1 is als coupe versie van de Superb nooit op de markt gekomen, mischien zou deze de Tudor-2 wel ooit het levenslicht zien !!!
En zo ja , zou deze dure Coupe het dan goed gaan doen ?

Bijlagen

• 27192-tudor2.jpg
    27192-tudor2.jpg
    45,9 KB · Weergaven: 37

zombie

Lid
amai m'n oor, chique dinges !!!

/forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif

Frankie

Actief lid
Ook dit vind ik niets (net als Rapid, die was nog lelijker). Achterkant heeft een beetje BMW-gehalte en is ronduit saai. Voorkant lijkt een O2 uit een stripboek, waar zo'n domme grijns look aan is gegeven. Middensectie heeft een beetje erg hoog Aston Martin gehalte naar mijn mening. En waar zijn de typisch Skoda C-vorm achterlichten ? hebben ze weer iets nieuws bedacht ? yuck...

LenK

Forumguru
Niet realistisch, wel goed gedaan.
4.3 V8 (jamjam).
Mooie balans tussen hoekig en rond.
Grijns grilletje? Is Peugeot nog niet erg genoeg?

Maar ik zou hem best erbij willen hebben (cabrio).

Laus

Actief lid
tudor was toch gebaseerd op Octavia? Dat leek me wel een aardige basis voor een 407/406 achtige coupe.

klopt en de vorige tudor zie een topic bij superb was nog een coupe versie van de superb dit is iets compleets anders en houd geen lijn met de weg die skoda is in geslagen.
ik geloof ook niet dat dit op een skoda tekentafel is ontstaan.
desondanks erg mooi

verder een 4.3 v8 is geen optie die ligt niet in het rek dan zou het een 4.0 v8 worden van audi

het zou toch erg sterk zijn het premieun merk niet de top motor te geven en deze skoda wel

Jpoers

Lid
achterlichten nog wat aan doen, 2 van die witte balken erin ofzo net als bij de fab. verder een mooie wagen! PRODUCEREN!!

Gelet op de lengte van de neus kunnen ze hier mooi een W12 inzetten. Dan nog vierwielaandrijving en een redelijke prijs en gaan met die banaan

Zeg maar waar doen jullie nou moeilijk over? Heeft BMW nog steeds 4 kleine rondjes als koplampen en die oerlelijke gril? (vind je van wel, dan vraag je eens af in hoeverre ze op elkaar lijken, de oude en de nieuwe versie)
Volgens mij zullen auto's altijd een soort van evolutie ondergaan.
Ook Skoda zal over een paar jaar een hele andere weg in slaan (of al geslagen zijn).
Daarbij komt dat alle auto's heel veel op elkaar lijken, en dat heeft een reden.

Heel leuk ontwerp, vooral die wat happy uitstraling van de neus. Als je net uit je werk komt en iedereen heeft je een beetje sjagrijnig aan zitten staren, dan staat daar je auto, met een glimlach op je te wachten. Ik denk dat hij veel kans zou maken.

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Sandertjuh</font><hr />

Als je net uit je werk komt en iedereen heeft je een beetje sjagrijnig aan zitten staren, dan staat daar je auto, met een glimlach op je te wachten.].

[/ QUOTE ]

crazy.gif
en dit zegt iemand van 16
grin.gif

Sssst, niet hardop zeggen
wink.gif

Dit was ook eigenlijk meer bedoeld voor de wat oudere mensen die wél in zo'n auto kunnen en mogen rijden.

RSlogo

Actief lid
Jammer dat die auto's in een prijsklasse zitten waar je normaal niet zo snel in koopt. Maar het is zeer zeker een te gekke Skoda.
1761.gif

Bovenaan Onderaan