tuned felicia

Daniel

Lid
niet dat ik hem erg mooi vind,maar misschien voor de felicia fans /forum/images/graemlins/wink.gif

echt wel lekker, ziet er goed uit, mooi bakkie!!!!! /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/super.gif

Laus

Actief lid
net iets te laag aan de voorkant niet? Maatje grotere velgjes kan best.

verder best mooi.

Daniel

Lid
ja inderdaad,wat grotere velgen mogen er best op (zal waarschijnlijk niet passen)en vooral achter wat lager ook.

hij ziet er goed en strak uit
bijna de zelfde velgen als ik
echt een super ding alleen hij zal best
problemen hebben met drempels /forum/images/graemlins/722.gif

DJNeO

Actief lid
kan ik pinnen?? /forum/images/graemlins/grin.gif vind die felicia erg vet /forum/images/graemlins/laugh.gif

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

ziet er i.d.d leuk uit,hij heeft er heel veel VW in verwerkt.

[/ QUOTE ]

Met name Golf 3 volgens mij.

Sportline

Senior Member
En wat dachten jullie van deze dan? Deze kwam ik toevallig tegen op internet. Mijn mening: ziet er opzich wel appart uit, knap gemaakt

Bijlagen

• 4319_1-f.jpg
    4319_1-f.jpg
    85 KB · Weergaven: 45
  • 4317_3-f.jpg
    4317_3-f.jpg
    69,8 KB · Weergaven: 33

Hetzer

Forumguru
En wat dachten jullie van deze dan? Deze kwam ik toevallig tegen op internet. Mijn mening: ziet er opzich wel appart uit, knap gemaakt

ik vind deze pick-up ,ook wel erg geslaagd, en knap gemaakt, tja de Felicia's blijven erg "tune" baar

Bijlagen

• 8960-6396-4704.jpg
    8960-6396-4704.jpg
    78,9 KB · Weergaven: 28
  • 595-55-6035.jpg
    595-55-6035.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 27

Sportline

Senior Member
Dat zie je niet vaak een getunede pick-up. Ik heb sinds kort mijn motor iets 'gepimpt' en ik meot zeggen: Hij bevalt prima, mooi geluid en iets of wat veller. Binnenkort moet mijn auto voor de APK en er komen dan verlagingsveren onder. Het begint er steeds meer op te lijken.

Bijlagen

• 000_0002.jpg
    000_0002.jpg
    73,4 KB · Weergaven: 22
Bovenaan Onderaan