Tunen bij Tunex

Hoi Hallo,
Ik wil graag mijn auto laten tunen en nu kan dit voor 250 euro bij Tunex, heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?
Ik hou wel van goedkoop maar het moet geen duurkoop worden.
aangenaam.gif

higgy

Forumguru
Gevoelsmatig lijkt het mij sterk dat je voor € 250,00 een serieuze tuning van je motor kunt krijgen...

Ja ik moet er wel bij zeggen dat het een langlopende aktie is waarbij ze 50% korting geven, maar ik ben benieuwd of iemand met dit bedrijf al ervaring mee heeft

VEEJAY

Forumguru
Onze vrienden bij Seat-online zijn al twee maanden heftig aan het discusseren over deze tuner.

Neem een bak koffie en trek zelf je conclusies:
Seatonline

Bedankt, Ik heb het (even) bekeken maareeh dat haal ik niet met 1 bak koffie
koffie.gif
22 pag. het is de moeite maar alsnog bedankt

Gysman

Actief lid
Pfieeew... Leuk forum, seat online, wat zijn ze daar allemaal lief voor elkaar zeg, not! Ik heb daar de betreffende thread even doorgelezen, en als deze representatief is voor de rest van hun forum, dan zit ik liever hier. (Sowieso trouwens, aangezien ik een O2 heb, en geen Leon, maar dat terzijde). Overigens is de conclusie dat, hoewel er een hoop mensen kritek hebben op goedkope tuning (omdat ze nou eenmaal een rotsvast vertrouwen hebben in JD en/of andere grote namen (waarschijnlijk terecht, reputaties hebben natuurlijk wel een oorsprong)) de personen in die thread die gegaan zijn voor Tunex er wel blij mee zijn. 't Is in ieder geval een stuk beter dan geld uitgeven voor een powerbox, daar ben ik van overtuigd.

Ik heb net contact gehad met de dealer, maar de garantie vervalt na chiptunen alleen als het gebeurt door ABT blijft de garantie behouden..
kost wel ff 1199 euro
icon_smile_dead.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: zakkertje</font><hr />

Ik heb net contact gehad met de dealer, maar de garantie vervalt na chiptunen alleen als het gebeurt door ABT blijft de garantie behouden..
kost wel ff 1199 euro
icon_smile_dead.gif

[/ QUOTE ]

Lijkt mij niet voor niets.
Je kunt wel motor garantie bij kooen bij andere maar wat dat precies inhoud weet ik niet.

Succes

Als je wilt laten tunen doe het dan bij iemand met een goede reputatie, want met tunen is goedkoop vaak duurkoop.

Er is blijkbaar toch nog nergens slechte commentaar gekomen van mensen die hun auto daar hebben laten tunen, dus waarom zou je het dan niet doen?

Wat ik wel zou doen is eerst een vermogensbanktest, dan laten tunen en terug naar de vermogensbank, dan zie je direct of hij öok daadwerkelijk de extra paardjes aan boord heeft.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Gysman</font><hr />

google is nog steeds mijn vriend.....

[/ QUOTE ]

van james bond tegenwoordig ook
crazy.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

Er is blijkbaar toch nog nergens slechte commentaar gekomen van mensen die hun auto daar hebben laten tunen, dus waarom zou je het dan niet doen?

[/ QUOTE ]
Ik zit ook een beetje met de garantie in mijn maag
icon_smile_dead.gif

Bovenaan Onderaan