Tuning

Hoi,

Gisteren is mijn O2 RS Combi getuned bij JD Engineering in Lochem.
Ik kan alleen maar zeggen dat dit uitstekend bevallen is. Een zeer professioneel bedrijf met uitstekende apparatuur en een schitterende rollenbank. De chip is op maat gemaakt, de computer is uit de auto gehaald omdat programmeren via de OBD poort veel te lang zou duren. Na het herschrijven en een proefrit is er nog een kleine wijziging doorgevoerd. De auto loopt nu super, circa 245 Pk en 370 Nm. Ook is door Jeroen Dik de tractiecontrol aangepast waardoor deze minder snel ingrijpt. Jeroen maakt zijn naam geheel waar, had ook niets dan positieve berichten over hem gelezen. Zijn eigen auto, een VW golf 5 GTI is een continu proefkonijn voor verbeteringen aan de software. Deze is momenteel zelfs iets van 320 Pk (uiteraard met motoraanpassing, niet alleen software)
Het is echt de moeite waard eens met hem kontakt op te nemen als je je auto wilt laten tunen. Hij is niet de goedkoopste ( 790 euro ) maar zeker wel een van de beste...

Rallye

Forumguru
Ik hoor graag je verdere ervaringen, als je er een poosje mee rijdt. Lochem is voor mij niet ver.......

___JC___

Forumguru
Ik heb proefgereden in een Leon 2.0 TDI met JD chip (200pk) en een 2.0TFSI met chip (280pk). Kan alleen maar zeggen het rijdt super!
Hij heeft nu ook een systeem waarbij het maximale koppel niet geheel vrij komt in de eerste en tweede versnelling.
Wel zo handig bij een voorwielaandrijver.
xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan