Turini velgen zilver?

Gptim

Actief lid
Heeft er iemand toevallig wat foto's van Turini velgen 18" zilver op zijn of haar octavia? Ik vind ze namelijk wel in het zwart met niet zilver. Ik heb deze velgen besteld maar begin een beetje te twijfelen of deze wel de juiste zijn.

Thokozanoah

Forumguru
Jouw profielfoto.....is dat niet voldoende? Zijn toch schitterende velgen, of had je een totaalplaatje gewild?

ManeBrane

Forumguru
MG_1384_skoda_octavia_RS_TDI_3_1_540.jpg
c53054cs-960.jpg

Gptim

Actief lid
Dank voor de foto's. Als ik ze zo zie dan ben ik er toch niet zeker van. De kleur van mijn auto is Moon White met o.a. het sunset pakket. Ik wil hoe dan ook ene 18" velg, wie heeft er nog een idee?

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
@Gptim
Ik denk dat het schitterende velgen zijn.
Ik heb 17"" Teron's enben er heel blij mee. Vandaag terug opgezet met de zomeog-mooie geelrbandjes. Toppie.
Als ik jou was, ik zou de kleur veranderen. Dat machtig-mooie geel ..... of Rio Red of zoiets.

Thokozanoah

Forumguru
Dank voor de foto's. Als ik ze zo zie dan ben ik er toch niet zeker van. De kleur van mijn auto is Moon White met o.a. het sunset pakket. Ik wil hoe dan ook ene 18" velg, wie heeft er nog een idee?
Dan zou ik voor de zwarte Turini gaan :yeehaa:

Gptim

Actief lid
Als ik de foto's zie dan denk ik dat ik toch maar voor de Antraciet Gemini ga. Heeft toch wat meer style vind ik zelf. Bedankt voor de reacties en foto's :thumbsup:

Gptim

Actief lid
Tja wat is niet standaard! Dan moet je een velg uitzoeken welke niet Skoda standaard is. Deze heeft zowel een sportief uiterlijk als een stijlvol uiterlijk.

Der Einser

Forumguru
Tja wat is niet standaard! Dan moet je een velg uitzoeken welke niet Skoda standaard is. Deze heeft zowel een sportief uiterlijk als een stijlvol uiterlijk.

19" of 20" Bentley wielen!
Of een mooie set Audi Speedlines

Ik heb een aantal mooie setjes te koop :thumbsup:

Bovenaan Onderaan