TV vrijschakeling permanent voor Columbus (POLL!)

Intresse in een permanente TV vrijschakeling ?

• Ja ! Zet mij maar op de lijst !

Stemmen: 7 22,6%
  • Ja, mits het maar minder dan 75 euro kost.

Stemmen: 11 35,5%
  • Nee, geen intresse.

Stemmen: 13 41,9%

• Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.

nomad

Senior Member
Er zijn behoorlijk wat mensen die een TV vrijschakeling op de Columbus hebben om tijdens het rijden toch het DVD scherm te kunnen zien. Helaas zorgen sommige kastjes voor nare bijwerkingen waardoor er storingen optreden aan het CAN systeem of navigatie. Er komt zeer binnenkort een oplossing waarbij het mogelijk is om Video in Motion (VIM) permanant vrij te schakelen zonder het gebruik van extra apparatuur. Het enige wat moet gebeuren is dat de Columbus even zover uit het dashboard moet om de kabel voor het programmeren aan de achterzijde aan te sluiten.

Om te kijken of het rendabel is om zo'n dure kabel aan te schaffen, ben ik eens benieuwd hoeveel mensen er intresse hebben in een (betaalde) vrijschakeling. De meeste kastjes voor vrijschakeling kosten tussen de 89 en 149 euro. Afhankelijk van het aantal deelnemers kan de prijs uiteraard een stuk hieronder liggen.

Voordelen:

- Permanent. Software upgrades/downgrades hebben geen invloed op de werking.
- Geen extra apparatuur inbouwen. 10 minuutjes werk, waarbij de meeste tijd zit in het in- en uitbouwen van de Columbus.
- Bij goede registratie krijg je na een overhoopte diefstal en vervanging van de Columbus een gratis activatie van je vervangende apparaat.

nomad

Senior Member
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de reacties me echt 100% meevallen en dat er zo te zien best voldoende animo voor is. Als het zo doorgaat kan ik het zeker onder de 75 euro gaan houden :D

Hmm., ik heb je gestems ondanks dat ik al een hardwarematige vrijschakeling achterop m'n Columus heb zitten.

1 Jan 2011 lever ik m'n auto in en als ik dan weer een Columbus\RNS510 neem ben ik zeker gedesinteresseerd --> dat moet natuurlijk geïnteresseerd zijn.

nomad

Senior Member
Ik ben al bezig om te kijken om de kabel zsm hier te krijgen.
Wel wil ik de geinteresseerden vantevoren vragen een aanbetaling te gaan doen.

Enerzijds om te voorkomen dat ik alleen maar toezeggingen heb en geen afnemers en anderzijds om de boel een beetje voor te financieren.

Dus als de ja-stemmers mij alvast een PM sturen, dan weet ik wie er daadwerkelijk op de "Ja" knop hebben gedrukt.

nomad

Senior Member
Ik heb van de 12 ja stemmers nog maar 3 of 4 PB's binnengehad. dat is niet voldoende om het door te laten gaan. Willen jullie alsnog reageren ?

In mijn huidige auto heb ik reeds een hardwarematige vrijschakeling vandaar geen PM van mij, misschien is het interresant voor jou om deze 'oproep' ook op het Seat \ VW forum te plaatsen.?

nomad

Senior Member
Bij deze de laatste oproep om de ontbrekende 10 ja stemmers per PM te laten reageren. Heb ik na het weekend geen reacties meer gehad, dan blaas ik het af.

Helaas erg jammer voor de mensen die WEL de moeite hebben genomen om te reageren.

Mods: is het mogelijk de resultaten openbaar te maken van de poll en wie wat gestemd heeft ?

Exciter

Administrator
Nee, Nomad, dat kan helaas niet. Je kan een poll op deze website niet als een bindende afspraak zien. Om dit te doen, zal je in contact met geinteresseerden moeten treden buiten de website om.
Verder distanceerd het forum zich van deze actie, daar dit volledig in je eigen beheer is gedaan. Als ik heel erg kritisch zal worden, is dit zelfs in strijd met de forum regels.
Maar coulant is Skodaforum wel, we hebben begrepen, dat je hier niets aan verdient (tenminste, dat laat je niet blijken...) en daarom is al bij je eerste post overleg geweesd en hebben wij dit topic niet gesloten.
Maar verder zal je het zelf af moeten handellen...

Ik wens je succes toe,

Exciter

P.S. voor de JA stemmers, waar het nu stil blijft: Ik vind wel, dat jullie op zijn minst een afmelding met excuus schuldig zijn!

Duncan

Nieuw lid
Ik heb voor gestemd en ook gereageerd. Misschien dat idd personen op het Seat/VW forum mee willen doen, want niet door laten gaan zou jammer zijn.

MarcoO2

Forumguru
Nomad, excuus! Ik had "ja" gestemd, maar het topic uit het oog verloren. Maar ik ben er nog en doe mee! :grin:

nomad

Senior Member
18 ja-stemmers:
6 priveberichten en 1 reactie van MarcoO2.

Helaas onvoldoende.

Ik ga hier niet mee door. Ik wil degenen bedanken die WEL de moeite hebben genomen om te reageren.

Mods: deze mag dicht !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan