Twee speciale Skoda RS-modellen bij Wörthersee

Hetzer

Forumguru
Skoda maakt voor het eerst z’n opwachting op het GTI-treffen bij de Oostenrijkse Wörthersee. Om het feest luister bij te zetten, nemen de Tsjechen de Fabia RS+ en de Octavia RS+ mee. We hebben alvast de officiële schetsen voor u.
De Fabia RS+ is –hoe verrassend- gebaseerd op de 180 pk sterke Fabia RS. De auto onderscheidt zich met een groene kleur voor het dak en het speciale lichtmetaal. Dit design is een verwijzing naar Skoda’s avonturen in het S2000-rallykampioenschap. Verder heeft de auto andere koplampen, een motorkap met luchtinlaten en een aangepaste grille. Zwarte spoilers en een diffusor maken het exterieur compleet. Binnenin heeft de Fabia RS+ sportstoelen die het kleurenschema van de buitenkant overnemen.
Dan de Octavia RS+, die ook de productie-RS als basis heeft. Hier bestaan de aanpassingen uit koplampen met rookglas, led-achterlichten, stickers op de zijkant en een set spoilers. Ook hier sluit het nieuwe design van het interieur naadloos aan bij het exterieur van de RS+. Naast de twee RS+ auto’s neemt Skoda ook nog twee rallyauto’s mee naar Wörthersee 2010.
De Volkswagen Groep pakt flink uit bij het evenement. Volkswagen neemt de Golf GTI Adidas en Excessive mee en Audi toont zeven speciale A1’s (waaronder een ‘Arjen Robben edition’). Wat Seat doet, is nog niet bekend. Het evenement vindt plaats van 14 tot en met 16 mei.

bron ;

http://new.skoda-auto.com/COM/about/info/news/News/Pages/2010_27_GTI_Woerthersee.aspx

en autoweek

Bijlagen

• m1dywnebr42i_800.jpg
    m1dywnebr42i_800.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 49
  • m1cyja2b8u5x_800.jpg
    m1cyja2b8u5x_800.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 40

MarcoO2

Forumguru
Die Fabia RS is cool!!! En de meeting ook, lijkt me! Wil er wel eens een keertje heen, denk ik!

Glenn

Actief lid
DSC_0834.jpg

DSC_0837.jpg

DSC_0838.jpg

Hetzer

Forumguru
Inderdaad, bumpers staan er goed op:laugh: ,maar let ook even op de details, zelfs de nagels hebben de zelfde kleur als de velgen :super:

MarcoO2

Forumguru
De details kloppen precies! :xyxthumbs:

En wát een schitterende auto's zo, al blijft dat persoonlijk natuurlijk.

van_der_P

Senior Member
Het gaat toch over de auto's, of heb ik iets gemist ?:blush:

De bumper zit toch voor de kreukelzone[size=-6] (............draai om je oren)[/size]:489: :uitlachen:

Bovenaan Onderaan