Twee telefoons op carkit-contact weergave probleem

Rooverz

Actief lid
Hallo,

Ik heb een skoda octavia combi 2017 facelift met amundsen systeem en gebruikt twee (android) telefoons op de carkit (privé / zakelijk). Nu heb ik "last" van het volgende; ik krijg alleen de contact weergave van de telefoon die ik als eerste zichtbaar heb staan in de amundsen. Van de tweede telefoon krijg ik alleen de nummers via de display weergave. Als ik de telefoons in het menu wissel, gaat het precies andersom qua weergave. Oftewel, ik krijg van 1 telefoon de contact namen in de display te zien en van de andere telefoon alleen de nummers (onafhankelijk of ik de telefoons wissel).

Bovenstaande geldt voor binnenkomende oproepen en de weergave op de amundsen en in het MFI display. Namen van beide telefoons staan wel gewoon goed zichtbaar als ik via de amundsen het telefoonboek benader.

Is dit een herkenbaar euvel? En is dit op te lossen?

Rallye

Forumguru
Ik begrijp je niet helemaal. Je hebt twee telefoons aangesloten op de carkit. Ik krijg op mijn (iets oudere) Amundsen dan op het scherm en volgens mij ook de maxidot de gegevens van de eerste telefoon te zien. Jij ziet op de maxidot de ene en op het scherm de andere telefoon? Of probeer je iets anders te zeggen?

Overigens werk ik met twee iPhones en dat werkt zoals ik heb beschreven.

Rooverz

Actief lid
Ik begrijp je niet helemaal. Je hebt twee telefoons aangesloten op de carkit. Ik krijg op mijn (iets oudere) Amundsen dan op het scherm en volgens mij ook de maxidot de gegevens van de eerste telefoon te zien. Jij ziet op de maxidot de ene en op het scherm de andere telefoon? Of probeer je iets anders te zeggen?

Overigens werk ik met twee iPhones en dat werkt zoals ik heb beschreven.
Nee, lastig uit te leggen. Er zijn twee telefoons tegelijk gekoppeld. Zegge telefoon A en telefoon B. Als ik wordt gebeld op telefoon A krijg ik netjes de naam contactpersoon te zien, wordt ik gebeld op telefoon B krijg ik alleen het nummer te zien. Als ik de telefoons wissel (via de knop op display) werkt het qua weergave precies andersom.

Bovenaan Onderaan