Tweede Octavia II besteld...

SweetRyan

Nieuw lid
Na 2 jaar (een beetje gedwongen) vreemd gaan met een Ford Mondeo ga ik weer terug naar de Skoda. Was ik destijds 1 van de eerste met een Octavia II (Elegance 1.9TDI), nu ben ik 1 van de laatste...

Vrijdag wordt mijn Octavia 1.9TDI Combi met het bussiness atractive pakket geleverd. Kleur cappuccino metallic.

Weer 3 jaar toeren met de Skoda, ik ben benieuwd ! Overigens is de auto nu ruim 1000 euro goedkoper als destijds, en nog completer...

Logic

Actief lid
Ook ik rij in mijn tweede Octavia(1.9 TDI elegance att. bus.)
Nog geen seconde spijt van gehad en na 10 weken alweer bijna 15.000 km op de teller.

SweetRyan

Nieuw lid
De auto is vrijdag geleverd, en is fraai! De Columbus navigatie is super ! Enige minpunt, de corner functie op de mistlampen. Eerste opmerking hierover heb ik alweer gehoord :-)

heb mijn octavia 2 in begin maart besteld, maar ik moet nog tm eind mei wachten!!!! echt lang toch?! zo super speciaal is mijn octavia nou ook weer niet: octavia 1.4 TSI Elegance, antraciet grey metallic, zwarte leren bekleding, amundsen navigatie.

ik wil heb nu graag hebben, goede herinneringen aan mijn octavia 1! behalve dat mijn octavia bij 40000 helemaal is uitgebrand! oei. maarja ik heb nog steeds vertrouwen in skoda en dus weer een nieuwe octavia besteld!:grin:

WanderZ

Actief lid
Ik heb gehoord (sprak mijn dealer toevallig net) dat de 1.4TSI het probleem is. Daar is zoveel vraag naar dat de fabriek een achterstand heeft. Ik heb mijn Octavia vorige week besteld en kijk tegen een levertijd van bijna 3 maanden op... :shocked:

rcFred

Senior Member
Ik heb gehoord (sprak mijn dealer toevallig net) dat de 1.4TSI het probleem is. Daar is zoveel vraag naar dat de fabriek een achterstand heeft. Ik heb mijn Octavia vorige week besteld en kijk tegen een levertijd van bijna 3 maanden op... :shocked:
Ik kwam vorige week bij mijn dealer en die zei dat ook al, van de ongeveer 20 O2 die inbestelling stonden waren er 12 met de 1.4tsi. Ook VW en Seat rijden natuurlijk met de 1.4tsi, dus in tijden van crisis moet je langer wachten :crazy:
De mijne is 1 mei besteld en aantal dagen later stond de productie gepland voor week 24, vorige week was het week 34 geworden. Ook een O2 Elegance BL 1.4tsi.

Aiii

Lid
Ik snap wel dat die zo populair is, de enige spijt die ik heb van het niet wachten op het facelift model is dat ik het met de oude 1.6 FSI moet doen i.p.v. die 1.4 TSI. :D

Bovenaan Onderaan