Tweede productielijn Karoq

Nick2203

Forumguru
Dat klinkt als een heel goed plan. Niets is zo dodelijk voor de verkoop dan moeten melden dat je 10 maanden moet wachten zoals bij de Kodiaq.

Ik zou zeggen: Productie opvoeren en iedereen aan de Skoda!!!

BramBam

Forumguru
Mag blijkbaar nu al niet meer baten voor levertijden. Ben in onderhandeling met LM over nieuwe lease auto. Karoq kunnen ze dit jaar al niet meer leveren. Kodiaq nog wel (nu bestellen is levering in september/oktober). Door de grote vraag naar beide modellen worden de leasetarieven ook kunstmatig hoog gehouden en wordt je richting Seat (Ateca) en VW (Tiguan-Tiguan Allspace) gepushed (in mijn geval).

Jrtt

Forumguru
Die van mij is 5 februari besteld en wordt in juni geleverd. Lijkt me sterk dat dit in een paar dagen zo enorm is gestegen.

Speelt de leasemaatschappij hier ook nog een rol in?

Cordoba

Forumguru
@Jrtt Een kortere levertijd kan ook te maken hebben met de productieruimte die de leverende dealer heeft gereserveerd. (En als de LM dus een contract heeft met bepaalde dealer kan dat uitmaken voor kortere of latere levertijd)

• Leuk
Waarderingen: Jrtt

BramBam

Forumguru
@Jrtt Een kortere levertijd kan ook te maken hebben met de productieruimte die de leverende dealer heeft gereserveerd. (En als de LM dus een contract heeft met bepaalde dealer kan dat uitmaken voor kortere of latere levertijd)

LM is Volkswagen Pon Financial Services, neem aan dat zij niet van 1 dealer afhankelijk zijn.

Cordoba

Forumguru
@BramBam In dat geval neem ik aan dat je afhankelijk bent van wat Pon aan productieplaatsen heeft gereserveerd, in combinatie aan welke levering ze het meeste geld verdienen. (dus of jouw leasebak voorrang krijgt, of dat een andere koper/wagenparkbeheerder voorrang krijgt.

Bovenaan Onderaan