Tweede Skoda, tijd om voor te stellen

Dewinteb

Actief lid
Inmiddels al enige tijd aan het lezen en posten, hoogste tijd om voor te stellen.

Afgelopen najaar was mijn superb combi greenline s2 na 4 jaar(lease) aan vervanging toe en mocht ik weer gaan kiezen.Met veel plezier in deze greenline(105pk) in amethist purple(ongezien gekozen) gereden zonder bijzonderheden.

Precies op tijd kwam de S3 op de Autorai en toen was ik al verkocht, keus tussen o3 full options of een s3 met wat minder gadgets was eigenlijk geen issue, wel was de combi nog niet leverbaar, en dus moest het een hb worden. eenmaal op de autorai bleek ook dat geen issue, de klep/opening van de kofferbak is ook uitstekend. Eenmaal de order geplaatst bleek er een probleem, er moest een simply clever pakket bij a 300€.....niemand wist wat dat was, behalve hier op het forum; elektrische achterklep en zonnegordijnen.

Kleur was nog wel een dingetje, uiteindelijk bright silver geworden, blijft t langste 'schoon'.
Uiteindelijk is het dus de S3 active bl 120pk tdi geworden met als gadget stoelverwarming en een maatje grotere lm wielen,toen was t budget op.

Mis ik niets, nee eigenlijk alleen footwell lights(in bestelling) en de koplampen(reflector) vallen tegen tov de S2. Voor de rest een heerlijke wagen waar ik alleen maar positief commentaar op krijg.

Bovenaan Onderaan