rutgerm
Senior Member
Vandaag mijn Octavia van Groot-Ammers naar zijn nieuwe thuis gereden. Dat was grotendeels een feest op 1 irritant dingetje na: de tweeter in de bestuurdersdeur kraakt. Soms valt ie helemaal even weg, soms kraakt hij een tijdje. Zal dus niet aan de speaker zelf liggen, dan kan ie het niet soms wel goed doen. Zal ergens een los contactje zijn.
Daarom mijn vragen:
1. Kan ik op de een of andere manier bij de tweeter zonder de hele deur te demonteren? En bekijken of de draadjes achterin de tweeter het probleem veroorzaken?
2. Mocht dat niet kunnen: hoe haal ik het deurpaneel eraf. Ben wel een beschrijving tegengekomen van de achterdeur, niet van de voordeur.
3. Mocht dat het niet zijn: hoe haal ik de Columbus er uit om daar de snoertjes te checken?
Daarom mijn vragen:
1. Kan ik op de een of andere manier bij de tweeter zonder de hele deur te demonteren? En bekijken of de draadjes achterin de tweeter het probleem veroorzaken?
2. Mocht dat niet kunnen: hoe haal ik het deurpaneel eraf. Ben wel een beschrijving tegengekomen van de achterdeur, niet van de voordeur.
3. Mocht dat het niet zijn: hoe haal ik de Columbus er uit om daar de snoertjes te checken?