Na zo'n 8 jaar gereden te hebben met een Nissan Primera Break rij ik nu inmiddels 9 jaar tevreden met een Ford Mondeo Break (diesel). Al een tijdje kijk ik uit voor iets anders. Ik ga altijd voor een jonge okkazie (tot maximum 3 jr). Het moet opnieuw een break worden. Nadat ik gisteren mijn Ford ging ophalen bij mijn garagist na een platte batterij trof ik er toevallig een Skoda Superb aan:
- 1ste inschrijving: 12/2015
- 1.6 TDI greenline 77kw 105pk
- Elegance - full option (lederen zetels, zetelverwarming, panoramisch dak, Columbus nav, ... etc).
- 52.000km
- ...
De vraagprijs bedraagt 17.500€ (zonder overname van mijn oude Ford ).
Ik rij (rustig) gemiddeld zo'n 20.000km/jaar, de wagen zou opnieuw minstens 7 jaar moeten dienst doen ...
Vandaag de ganse dag gesurft naar info, reviews, photo's ...
Wel vind ik het jammer dat de break nog het oude model betreft. Hiermee bedoel ik bvb dat de lichten achteraan nog hoeklichten zijn ipv de langwerpige op de nieuwe 2015 modellen. Moet ik niet vrezen dat mijn superb snel als oud zal aanzien worden in het verkeer? Ook las ik vandaag op forum dat het Columbus(scherm) in deze wagen echt niet meer van deze tijd is en in niks kan vergeleken worden met de Columbus die in de huidige S3 modellen zit ...
Raden jullie me deze koop aan? Thx voor tips en opmerkingen ...
- 1ste inschrijving: 12/2015
- 1.6 TDI greenline 77kw 105pk
- Elegance - full option (lederen zetels, zetelverwarming, panoramisch dak, Columbus nav, ... etc).
- 52.000km
- ...
De vraagprijs bedraagt 17.500€ (zonder overname van mijn oude Ford ).
Ik rij (rustig) gemiddeld zo'n 20.000km/jaar, de wagen zou opnieuw minstens 7 jaar moeten dienst doen ...
Vandaag de ganse dag gesurft naar info, reviews, photo's ...
Wel vind ik het jammer dat de break nog het oude model betreft. Hiermee bedoel ik bvb dat de lichten achteraan nog hoeklichten zijn ipv de langwerpige op de nieuwe 2015 modellen. Moet ik niet vrezen dat mijn superb snel als oud zal aanzien worden in het verkeer? Ook las ik vandaag op forum dat het Columbus(scherm) in deze wagen echt niet meer van deze tijd is en in niks kan vergeleken worden met de Columbus die in de huidige S3 modellen zit ...
Raden jullie me deze koop aan? Thx voor tips en opmerkingen ...