Two-tone bekleding

KaleFietsbel

Actief lid
In meerdere brochures zie ik foto's waarbij de stoelen, maar ook de onderzijde van het dashboard een lichte kleur heeft, en de bovenste helft een donkere kleur.

Ik vind dat two-tone interieur persoonlijk erg mooi.

Kan iemand me vertellen hoe je dat regelt? Je zal moeten kiezen voor lichte stoelen, dat begrijp ik. Moet dat leer zijn, of kan dat ook met stof?

Is dan automatisch de onderste helft van het dashboard licht, of is dat een aanvullende optie?

Stylist

Senior Member
Tja...da's dus een van de vele zaken die wél in de internationale folder staan, wél in andere landen al te bestellen zijn maar door PON nog niet zijn verwerkt in een complete prijslijst.

Nou staat de Octavia pas 9 januari in de showroom. Dus eigenlijk hebben ze nog even om er over na te denken. Aan de andere kant: ik maak wel complexere zaken klaar voor verkoop dan een auto voor veel kleinere klantgroepen. En dan heb ik alle spec's en opties toch echt al even van tevoren klaar. Dus waar het wachten nou op is ???

EdK

Forumguru
Mijn RoomsteR heeft een Two tone dasboard en de stoelen zijn bekleed met stof !
Maar hoe het precies zit met welke combinaties je kiest, daarvoor even de configurator of je dealer raadplegen
Maar je zit dus niet vast aan two tone en leer !

KaleFietsbel

Actief lid
Tja...da's dus een van de vele zaken die wél in de internationale folder staan, wél in andere landen al te bestellen zijn maar door PON nog niet zijn verwerkt in een complete prijslijst.

Nou staat de Octavia pas 9 januari in de showroom. Dus eigenlijk hebben ze nog even om er over na te denken. Aan de andere kant: ik maak wel complexere zaken klaar voor verkoop dan een auto voor veel kleinere klantgroepen. En dan heb ik alle spec's en opties toch echt al even van tevoren klaar. Dus waar het wachten nou op is ???

Het geldt niet alleen voor de facelift, ook voor de 'oude' versie is/was een two tone beschikbaar.

Stylist

Senior Member
Klopt...zoals met veel opties zoals het sportonderstel. Dus daarom snap ik écht niet waarom die zaken nog niet bekend zijn.

volgens mij als je een licht interieur besteld krijg je de onderkant van het dashboard licht en de bovenkant zwart. je wilt ook geen licht bovendashboard vanwege de spiegelingen in het voorruit. Maar misschien kan iemand met een licht interieur dit bevestigen.

Steve

Senior Member
volgens mij als je een licht interieur besteld krijg je de onderkant van het dashboard licht en de bovenkant zwart. je wilt ook geen licht bovendashboard vanwege de spiegelingen in het voorruit. Maar misschien kan iemand met een licht interieur dit bevestigen.
Klopt ik heb een licht interieur en de bovenkant van mijn dashboard is zwart.

Het is inderdaad zo dat een licht interieur (Ivory) eigenlijk altijd two-tone is. De onderkant beige en de bovenkant zwart. De bovenkant van het dashboard van een Octavia is altijd zwart, kan je niet anders nemen. De duurdere automerken geven mogelijkheid tot bruin of grijs maar ik vind het eerlijk gezegd spuuglelijk.

Bovenaan Onderaan