Type aanduiding verwijderen

AMBIO2

Actief lid
Heb gister type aanduiding van de auto verwijderd , ik was
van plan het door de dealer te laten doen maar de verkoper
vertelde dat het een fluitje van een cent was.

Even met de fohn er over en dan lostrekken, ik heb nu wat
losgescheurde nagels maar het is er wel af.
Er bleven helemaal geen lijm of tape resten achter, voor de
zekerheid een doekje met terpentine erover en in de was
gezet, klaar was kees.

De 02 had al een strak kontje maar hij is nu wel superstrak.
Echt een aanrader dus ! /forum/images/graemlins/laugh.gif

VEEJAY

Forumguru
Dan weten we wat we moeten doen als we een mooie O2 RS zien staan... Fohn erbij ennnn.. /forum/images/graemlins/winkie.gif

Sirius

Nieuw lid
Af fabriek zonder type aanduiding kan inderdaad niet bij Skoda (bij VW was dit altijd een af fabriek optie voor 0 euro). Bij mij heeft de dealer het verwijderd. Ik vind het inderdaad ook mooier zonder.

Wiseguy

Actief lid
Staat volgens mij ook gewoon in de prijslijst tegen € 0,00, of niet? Ben ik dan in de war? Nou ja, de dealer moet het ook gewoon kunnen doen. Mij vroegen ze ook of ze de type aanduiding weg moesten halen, maar ik vond het wel stoer om de "rode i" te zien op de kont van mijn combi.... /forum/images/graemlins/grin.gif

VEEJAY

Forumguru
Ja dan weet men dat ze uit moeten kijken voor je 110PK tdi /forum/images/graemlins/winkie.gif

Ik heb het er ook door de dealer laten verwijderen. Volgens mij is dat bij elk automerk. Standaard zit het er gewoon op vanuit de fabriek.

Voor een echt strakke bibs zou Octavia ook verwijderd moeten worden?
Zit neem ik aan ook geplakt?

Droopy, ligt niet aan de fabriek, maar wat de importeur wil.
En ik weet bijna zeker dat België een andere importeur heeft.

Wiseguy

Actief lid
Bij de nieuwe O2 staat de rode I voor 140PK... maar goed.... als iemand denkt dat het een 110PK TDI is, dan is het effect alleen nog maar groter als ik van 'm weg rijd... /forum/images/graemlins/grin.gif

Karstieman

Forumguru
Ik zag laatst een VW Lupo met een groene I.
Die reed gezellig 190 mee op de Duitse autobahn.
Iemand een idee wat daar voor motor inzit ?

influenza

Nieuw lid
is die groene I niet zo'n zeer zuinige diesel? 3 liter per 100 km of zo (hoewel je dat met 190 km/u vast niet haalt /forum/images/graemlins/smile.gif)

AMBIO2

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Voor een echt strakke bibs zou Octavia ook verwijderd moeten worden?
Zit neem ik aan ook geplakt.

[/ QUOTE ]

Voor de goede orde, ik heb niet alleen MPI verwijderd
maar ook Octavia, die letters zitten idd ook geplakt.

Ik heb alleen het embleem laten zitten (logisch natuurlijk) maar als in de toekomst een silver embleem beschikbaar komt (dat ding dat je op de Yeti zit zitten) zal ik deze wel vervangen.

higgy

Forumguru
Ook ik heb achter op de zwarte Combi alleen het Skoda-logo laten zitten: erg mooi en strak nu.

Hetzer

Forumguru
@karstieman; De groene i is inderdaad van de lupo 3L , daarin zit een ( aangepaste ) 1.4 TDI motor die volgens zeggen , 3 liter verbruikt op de 100 km

Bovenaan Onderaan